“Julebord ”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, fantastisk mat og betjening. Vi koste oss veldig og kommer med glede snart igjen.

Takk, May-Linn K

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Lenge siden vi har fått så mange delikatesser til en så fin pris. Value for money. God service og koselige lokaler. Vi kommer tilbake!

Takk, fitzox
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Forhåndsbestilt 4 retters til 6 personer og var spent. Hyggelig og kunnskapsrik servitør, mat og drikke satt som et skudd, her var det bare å spise sakte og nyte hver munnfull. Forretten må trekkes frem, erter innkokt med kraft av sjøkreps servert med kyllinghjerte må prøves igjen. Resturanten fyltes opp raskt uten at det la en demper på servicen på vårt bord. Kommer helt sikkert tilbake - dette var rett og slett en ren nytelse.

1  Takk, astrids46
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde tre retters lunch . Alt smakte godt og det var perfekte porsjoner . Servicen var veldig bra . Flotte lokaler . Det var helt fullt denne lørdagen men alikevel var servicen helt på topp hele tiden . Gleder meg til å komme igjen .

1  Takk, Christine H
Anmeldt 19. januar 2019

Hyggelige ansatte, fine omgivelser, men mengden en fikk av mat var svært lite, knapt nok til å vurdere kvaliteten. Når en bestiller en 4 retters meny så forventer en at en ikke er sulten når en går der i fra. Vi kommer ikke igjen.

4  Takk, Richard B

Reisende som så på Colonialen 44, så også på

Har du vært i Colonialen 44? Del dine erfaringer!