“God service og deilig mat”
Anmeldelse av Colonialen 44

Colonialen 44
Vurdert som nr. 10 av 445 Restauranter i Bergen
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. februar 2019

Vi spiste 4-retteren og alt var nydelig balansert. Veldig flott oppfølging av de ansatte hele veien gjennom!

Takk, gfhgra

Anmeldt 3. februar 2019

Colonialen vet fremdeles hva de gjør på. God mat, gode ansatte og proff utførelse. Kommer garantert tilbake.

1  Takk, erik R
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyde med alt fra hvordan det nye konseptet har blitt til service og kvalitet på mat. Deilig, luftig rom med fin kunst, planter og rustikk servise! Vi fikk servert noen deilige fiskeretter (Lysing og Skreikjake) og ble tipset om viner som passet 4-retteren. Til hovedretten fikk vi rein som var utrolig mør. Perfekt tilberedt og med godt tilbehør! Her fortjener kjøkkensjef en applaus som, etter min erfaring, alltid serverer spennende smaker til ypperligste kvalitet! Vi ble akkurat passelig mett og var begge enige om at dette er den beste maten Bergen kan tilby. Etter måltidet ble vi igjen i Matbaren som kan tilby masse godt i glasset og god atmosfære. En perfekt kveld!

Takk, Karina J
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, fantastisk mat og betjening. Vi koste oss veldig og kommer med glede snart igjen.

Takk, May-Linn K
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Lenge siden vi har fått så mange delikatesser til en så fin pris. Value for money. God service og koselige lokaler. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, fitzox

Reisende som så på Colonialen 44, så også på

Har du vært i Colonialen 44? Del dine erfaringer!