“Skuffende”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. september 2020

Colonial 44 sto ikke til forventningene. 4 retteren var ikke verdt prisen. Bittesmå porsjoner, så ikke lett å bli mett her. To av oss bestilte kongekrabbe som tilleggsrett. Denne hadde de tydeligvis glemt, så den ble da servert etter kyllingen. Kongekrabben kom kun med en sitronskive ved siden av. Service OK, men ikke noe mer.

Nå har vi vært på Colonial 44. Been there, done that!

1  Takk, HegeBL

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Vi kom med høye forventninger og ble ikke skuffet. Maten er en fantastisk blanding av low key og raffinement. Akkurat nok virkemidler og en vilje og evne til å lene seg på råvarene.
Når vi da i tillegg får en kunnskapsrik og entusiastisk guide gjennom mat og vin, så kan ikke kvelden bli noe annet enn full pott.
Gleder oss til neste besøk!

Takk, mortenb766
Anmeldt 30. august 2020

Fantastisk god mat og atmosfære. Hyggelige servitører. Ordnet glutenfritt brød og dessert da jeg sa jeg ikke spiste gluten. Vi kommer snart tilbake!

Takk, Thea N
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Flinke folk. Strålande mat. Gode mat og vin kombinasjonar. Avslappa stemning, men topp kvalitet heile vegen.

1  Takk, 661tronds
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok oss et par glass i bakgården/ Colonialen matbar før vi dro på middag hos Colonialen 44. Veldig hyggelig i bakgården når det er fint vær. Colonialen 44 har fastbestemt 4 rettersmeny og det er mulig å bestille ekstra retter som østers og ostetallerken. Vi gikk for ekstra ostetallerken og vinpakke. Personalet var veldig imøtekommende og kunne mye om både maten og vinen som ble servert. Utrolig dykktige. Maten var godt tilbredt og spennende. Vi var svært fornøyde med alt som ble servert: makrell, ørret, svinenakke og rabarbrasorbet. Alt i alt en fantastisk hyggelig kveld. Anbefales!

2  Takk, 354tingh

Reisende som så på Colonialen 44, så også på

Har du vært i Colonialen 44? Del dine erfaringer!