“Veldig hyggelig restaurant med god mat”
Anmeldelse av Colonialen 44

Colonialen 44
Vurdert som nr. 11 av 453 Restauranter i Bergen
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. september 2020

Maten, atmosfæren og betjeningen var helt førsteklasses. Hyggelig betjening som guidet oss gjennom matopplevelsene hele kvelden, men fine porsjoner, god vin og nydelig mat basert på gode norske råvarer!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 456stiant

Anmeldt 4. september 2020

Colonial 44 sto ikke til forventningene. 4 retteren var ikke verdt prisen. Bittesmå porsjoner, så ikke lett å bli mett her. To av oss bestilte kongekrabbe som tilleggsrett. Denne hadde de tydeligvis glemt, så den ble da servert etter kyllingen. Kongekrabben kom kun med en sitronskive ved siden av. Service OK, men ikke noe mer.

Nå har vi vært på Colonial 44. Been there, done that!

1  Takk, HegeBL
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Vi kom med høye forventninger og ble ikke skuffet. Maten er en fantastisk blanding av low key og raffinement. Akkurat nok virkemidler og en vilje og evne til å lene seg på råvarene.
Når vi da i tillegg får en kunnskapsrik og entusiastisk guide gjennom mat og vin, så kan ikke kvelden bli noe annet enn full pott.
Gleder oss til neste besøk!

Takk, mortenb766
Anmeldt 30. august 2020

Fantastisk god mat og atmosfære. Hyggelige servitører. Ordnet glutenfritt brød og dessert da jeg sa jeg ikke spiste gluten. Vi kommer snart tilbake!

Takk, Thea N
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Flinke folk. Strålande mat. Gode mat og vin kombinasjonar. Avslappa stemning, men topp kvalitet heile vegen.

1  Takk, 661tronds

Reisende som så på Colonialen 44, så også på

Har du vært i Colonialen 44? Del dine erfaringer!