“Bare Velstand”

Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Man kan trygt døpe om restauranten til Bare Velstand. Nydelig mat, hyggelig betjening, fin atmosfære og lokaler. Ikke noe å utsette, kan virkelig anbefales

Takk, Vikersunding

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Fem retter med ølmeny. Generelt synes jeg for mange av rettene var for enkle, lite smaksharmoni generelt, lite spenning, fremstod som et bra vestlandsk familie-koldtbord eller en bra frokost/Lunch buffet på et hotell, men ikke høyt restaurant nivå. Alt smaker jo greit men man får følelsen at man kunne lagd det meste selv. Rett med Potetmos ,plukkfisk med tildels svidde bacon biter, retter servert med syltet kålvarianter, mye kalde trauste retter, savner de gode sausene og tilbehør som hever retten og ikke bare blir helt greit fyll på tallerkenen. Skjønner at konseptet er vestlandsk mat men hadde ønsket meg litt mer enn husmannskost. jeg vil likevel trekke frem svineribbe retten som den desidert beste retten og deg skal sies at de andre ved bordet var mer fornøyd enn meg. God service og et bra konsept.

1  Takk, jono783
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke veldig imponert over maten. Hyggelig servitrise. For mange kalde retter. Potetene til ene retten må ha vært et par dager gammel. Frister ikke til gjentagelse.

Takk, EndreZweidorff
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste en 6 retters delings meny, god norsk tradisjons mat. Ikke min favoritt mat, men godt utvalg av øl og hyggelig atmosfære trekker opp.

Takk, larsk305
Anmeldt 29. august 2018

Jeg har spist i restauranten ved to anledninger. Første gang spiste jeg Øl og kjøttgryte som smakte fortreffelig. Jeg bestilte stor porsjon, men når jeg fikk måtte jeg spørre om det var riktig, det jeg fikk servert er IKKE stor porsjon, men en helt vanlig størrelse dyp tallerken som finnes i de fleste norske hjem. Jeg burde ha bestilt brød ved siden av, men smaken på gryta var upåklagelig.

Andre gang så bestilte jeg kylling fra Hardanger, servitøren tipset denne gang om at jeg burde ha med brød, for porsjonen var ikke så stor, så det gjorde jeg. Det var helt riktig, det var en liten porsjon, igjen. Videre var kyllingen litt overstekt, og jeg savnet balanse i retten, da den etter min smak ble litt "tung", det kunne kanskje vært med ett friskt element. Surdeigsbrødet og smøret som fulgte med, som forøvrig var blandet med svinefett og sopp, smakte veldig godt, og alt ble servert på en flott måte.

Fantastiske lokaler og god service gjør dette til en flott restaurant, og kan anbefales å prøve.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 544ThorT

Reisende som så på Bare Vestland, så også på

Har du vært i Bare Vestland? Del dine erfaringer!