“Masse god smak og hyggelig sted ”
Anmeldelse av Bare Vestland

Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi likte maten, variasjonen, smakene, brødet, smøret, rettene og drikken til. God service i tillegg. Anbefales!

Takk, SveinTheTraveller

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Delte småretter i vennelag. Bestilte 2,5 retter pr person, noe som var rikelig. Maten smakte godt men kjøkkenet kan med fordel komme litt mer frem i skoene og gjøre rettene litt mer spennende

Takk, Atle S
Anmeldt 3. desember 2018

Stort lokale, men allikevel intimt. God service, fra vi kom til vi gikk. Vi hadde 6 retters meny. Alldeles nydlig mat. Fra første rett, til siste.

Takk, Matnyter
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Man kan trygt døpe om restauranten til Bare Velstand. Nydelig mat, hyggelig betjening, fin atmosfære og lokaler. Ikke noe å utsette, kan virkelig anbefales

Takk, Vikersunding
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Fem retter med ølmeny. Generelt synes jeg for mange av rettene var for enkle, lite smaksharmoni generelt, lite spenning, fremstod som et bra vestlandsk familie-koldtbord eller en bra frokost/Lunch buffet på et hotell, men ikke høyt restaurant nivå. Alt smaker jo greit men man får følelsen at man kunne lagd det meste selv. Rett med Potetmos ,plukkfisk med tildels svidde bacon biter, retter servert med syltet kålvarianter, mye kalde trauste retter, savner de gode sausene og tilbehør som hever retten og ikke bare blir helt greit fyll på tallerkenen. Skjønner at konseptet er vestlandsk mat men hadde ønsket meg litt mer enn husmannskost. jeg vil likevel trekke frem svineribbe retten som den desidert beste retten og deg skal sies at de andre ved bordet var mer fornøyd enn meg. God service og et bra konsept.

1  Takk, jono783

Reisende som så på Bare Vestland, så også på

Har du vært i Bare Vestland? Del dine erfaringer!