“ Merkelig mat”

Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

6 retter, merkelig ingredienser, kun plukk fisken og desserten smakt godt. Serveringen tok mange timer i et varmt kjellerlokale. Finn et bedre sted med normal mat

4  Takk, EilerL_13

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi likte maten, variasjonen, smakene, brødet, smøret, rettene og drikken til. God service i tillegg. Anbefales!

Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Delte småretter i vennelag. Bestilte 2,5 retter pr person, noe som var rikelig. Maten smakte godt men kjøkkenet kan med fordel komme litt mer frem i skoene og gjøre rettene litt mer spennende

Takk, Atle S
Anmeldt 3. desember 2018

Stort lokale, men allikevel intimt. God service, fra vi kom til vi gikk. Vi hadde 6 retters meny. Alldeles nydlig mat. Fra første rett, til siste.

Takk, Matnyter
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Man kan trygt døpe om restauranten til Bare Velstand. Nydelig mat, hyggelig betjening, fin atmosfære og lokaler. Ikke noe å utsette, kan virkelig anbefales

Takk, Vikersunding

Reisende som så på Bare Vestland, så også på

Har du vært i Bare Vestland? Del dine erfaringer!