“Julebord”

Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Sjarmerende lokale med åpent kjøkken inn til kokkene. God julemat enten du valgte pinnekjøtt eller lutefisk. Jeg spiste lutefisk og den var helt perfekt! Hyggelig og god service. Kan anbefales

2  Takk, Lise K
Bjørn Stian J, Leder  på Bare Vestland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei Lise.

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

6 retter, merkelig ingredienser, kun plukk fisken og desserten smakt godt. Serveringen tok mange timer i et varmt kjellerlokale. Finn et bedre sted med normal mat

4  Takk, EilerL_13
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi likte maten, variasjonen, smakene, brødet, smøret, rettene og drikken til. God service i tillegg. Anbefales!

Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Delte småretter i vennelag. Bestilte 2,5 retter pr person, noe som var rikelig. Maten smakte godt men kjøkkenet kan med fordel komme litt mer frem i skoene og gjøre rettene litt mer spennende

Takk, Atle S
Anmeldt 3. desember 2018

Stort lokale, men allikevel intimt. God service, fra vi kom til vi gikk. Vi hadde 6 retters meny. Alldeles nydlig mat. Fra første rett, til siste.

Takk, Matnyter

Reisende som så på Bare Vestland, så også på

Har du vært i Bare Vestland? Del dine erfaringer!