“Fantastisk”

Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 1. februar 2019

Vi hadde møte på Bergen Børs Hotell og spiste lunsj her. Fantastisk mat og service. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Charlie99755
Bjørn Stian J, Leder  på Bare Vestland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Bestille 6 retters som kokken bestemte.
God mat, men alle rettene traff ikkje heilt. Men passelige porsjoner og kjekke servitører. Mett å god. kan anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, rannis82
Bjørn Stian J, Leder  på Bare Vestland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2019

Hei.

Tusen takk fo en flott og konstruktiv tilbakemelding. Dette tar vi til etterretning. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Sjarmerende lokale med åpent kjøkken inn til kokkene. God julemat enten du valgte pinnekjøtt eller lutefisk. Jeg spiste lutefisk og den var helt perfekt! Hyggelig og god service. Kan anbefales

2  Takk, Lise K
Bjørn Stian J, Leder  på Bare Vestland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei Lise.

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

6 retter, merkelig ingredienser, kun plukk fisken og desserten smakt godt. Serveringen tok mange timer i et varmt kjellerlokale. Finn et bedre sted med normal mat

4  Takk, EilerL_13
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi likte maten, variasjonen, smakene, brødet, smøret, rettene og drikken til. God service i tillegg. Anbefales!

Takk, SveinTheTraveller

Reisende som så på Bare Vestland, så også på

Har du vært i Bare Vestland? Del dine erfaringer!