“Verd et besøk!”

Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 24. juli 2020

Vi hadde en flott kveld med venner på Bare Vestlandet, hyggelig betjening og miljø. Maten var herlig! Anbefales!

Takk, Karin S

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par som hadde bestilt bord på denne restauranten. Hadde lest at restauranten hadde god mat. Som Cøliaker spurte jeg etter glutenfri hamburger og det skulle ikke være noe problem. Ble overrasket da jeg mottok maten fordi burgeren var lagt mellom to glutenfrie loff skiver. De hadde ikke gl.fri hamburgerbrød? Det var lite smak på burgeren og tilbehør med bl.a. kald løk var ikke imponerende. Dette ble en skuffende opplevelse, så ikke bestill gl.fri hamburger her.

1  Takk, 277arnee
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Lokale råvarer, spennende komposisjoner, godt øl fra lokale produsenter, god stemning. Anbefales!
Vil du ha autentisk mat med råvarer fra Vestlandet, tilberedt moderne, innovativt og godt er dette stedet for deg.

Takk, jektefart
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Spennende og god mat
Tilslørte bondepiker til dessert var en super avslutning
Rask servering og app bestilleren fungerte utmerket
Kommer tilbake ved neste anledning
God service

Takk, peerveiby
Anmeldt 4. juli 2020

Meget god mat, med fine smaker, og til en god pris. Servitørene var hyggelige, dyktige, og kunnskapsrike. Restauranten hadde et godt ølutvalg.

Takk, bredob44

Reisende som så på Bare Vestland, så også på

Har du vært i Bare Vestland? Del dine erfaringer!