“God stemning og deilig mat”
Anmeldelse av Bare Vestland - STENGT

Bare Vestland
Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

God stemning. Fantastisk mat. Fikk en fiskepudding som var utsøkt. Damene skrøt av en Sør Afrikansk musserende ninja. Den skapte enda bedre stemning.

Takk, LarsJohanson

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Dette er en restaurant av det sjeldne. Her treffer de midt i blinken på konsept. Lokale råvarer av ypperste kvalitet. Restauranten byr på fantastiske smaksopplevelser. Er du glad i god mat er dette et sted du må besøke. De har også er rikt utvalg av godt øl.

Dato for besøk: november 2020
Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 15. januar 2021 via mobile enheter

I kjelleren på Børsbygningen i Bergen ligger Bare Vestland. En uformell restaurant med meny basert på lokale råvarer. Rask og effektiv service fra begynnelse til slutt. Mens vi ventet på maten fikk vi servert surdeigsbrød med et knallgodt ramsløksmør.
Vi gikk for en 6-retter, og den inneholdt mye godt, bl.a silderogn, plukkfisk og ribbe.
Savnet vinpakke, men de hadde ølpakke til maten, for de som liker det.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Hellebor
Anmeldt 12. desember 2020 via mobile enheter

Anbefales sterkt etter et nydelig besøk med ein fantastisk 6 retter med cider og øl meny :) ligger fint til sentralt i bergen

Dato for besøk: desember 2020
Takk, andreasi981
Anmeldt 16. november 2020 via mobile enheter

Vi var fire personer som spiste dagens fireretters (vi fikk lov til å plukke fritt fra seksretteren så lenge alle valgte det samme). Etter tre forretter med henholdsvis silderogn, jordskokk og kveite som hovedingredienser fikk vi en oksehalegryte til hovedrett. Alt smakte bra -dog uten å være superspennende (men vi var enige om at kjøttgryta var en anelse for salt). Servisen var hyggelig og effektiv og kelneren hjalp oss med greie vinvalg. På tross av full restaurant virka det også «coronatrygt». God avstand mellom bordene og alt personell med munnbind sørga for det. Anbefales for en hyggelig uformell kveld på byen.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, oddvarf2017