“Slapp service og skuffende mat”
Anmeldelse av Bare Vestland

Bare Vestland
Vurdert som nr. 21 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Overraskende slapp, unøyaktig og lite interessert servitør. Menyen hadde kun to hovedretter, som ikke var beskrevet skikkelig. Vi ba kelneren om å beskrive disse, og fikk bla forklart at "svin & knutekål" var ribbe, men det var det jo ikke. Derimot var det to små kjøttstykker hvor mesteparten var rent fett og eneste tilbehøret var en god saus og et par knutekålbunter. Det fungerte dessverre dårlig som en enslig rett.

Spurte så hva desserten "4 norske oster" bestod av, og fikk da vite at den ble servert med honning og flatbrød. Hvorfor ikke skrive det i menyen? En gåte at denne restauranten har fått så bra karakterer. Valgte å droppe desserten da hovedretten var så dårlig. Styr unna!

Takk, labrekke

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

God stemning. Fantastisk mat. Fikk en fiskepudding som var utsøkt. Damene skrøt av en Sør Afrikansk musserende ninja. Den skapte enda bedre stemning.

Takk, LarsJohanson
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Dette er en restaurant av det sjeldne. Her treffer de midt i blinken på konsept. Lokale råvarer av ypperste kvalitet. Restauranten byr på fantastiske smaksopplevelser. Er du glad i god mat er dette et sted du må besøke. De har også er rikt utvalg av godt øl.

Dato for besøk: november 2020
Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 15. januar 2021 via mobile enheter

I kjelleren på Børsbygningen i Bergen ligger Bare Vestland. En uformell restaurant med meny basert på lokale råvarer. Rask og effektiv service fra begynnelse til slutt. Mens vi ventet på maten fikk vi servert surdeigsbrød med et knallgodt ramsløksmør.
Vi gikk for en 6-retter, og den inneholdt mye godt, bl.a silderogn, plukkfisk og ribbe.
Savnet vinpakke, men de hadde ølpakke til maten, for de som liker det.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Hellebor
Anmeldt 12. desember 2020 via mobile enheter

Anbefales sterkt etter et nydelig besøk med ein fantastisk 6 retter med cider og øl meny :) ligger fint til sentralt i bergen

Dato for besøk: desember 2020
Takk, andreasi981

Reisende som så på Bare Vestland, så også på

Har du vært i Bare Vestland? Del dine erfaringer!