“Ok mat, men dårlig service fra 1 servitør”
Anmeldelse av Bare Vestland - STENGT

Bare Vestland
Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 11. september 2021

Matopplevelsen var ok. Første servitør vi fikk var merkelig og svarte på en måte som om man var helt dum. Alt man spurte om var helt løkt ifølge han. Det gjorde at de 2-3 første rettene nesten ble dårligere enn fortjent.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 527ceciliem

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Overraskende slapp, unøyaktig og lite interessert servitør. Menyen hadde kun to hovedretter, som ikke var beskrevet skikkelig. Vi ba kelneren om å beskrive disse, og fikk bla forklart at "svin & knutekål" var ribbe, men det var det jo ikke. Derimot var det to små kjøttstykker hvor mesteparten var rent fett og eneste tilbehøret var en god saus og et par knutekålbunter. Det fungerte dessverre dårlig som en enslig rett.

Spurte så hva desserten "4 norske oster" bestod av, og fikk da vite at den ble servert med honning og flatbrød. Hvorfor ikke skrive det i menyen? En gåte at denne restauranten har fått så bra karakterer. Valgte å droppe desserten da hovedretten var så dårlig. Styr unna!

Takk, labrekke
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

God stemning. Fantastisk mat. Fikk en fiskepudding som var utsøkt. Damene skrøt av en Sør Afrikansk musserende ninja. Den skapte enda bedre stemning.

Takk, LarsJohanson
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Dette er en restaurant av det sjeldne. Her treffer de midt i blinken på konsept. Lokale råvarer av ypperste kvalitet. Restauranten byr på fantastiske smaksopplevelser. Er du glad i god mat er dette et sted du må besøke. De har også er rikt utvalg av godt øl.

Dato for besøk: november 2020
Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 15. januar 2021 via mobile enheter

I kjelleren på Børsbygningen i Bergen ligger Bare Vestland. En uformell restaurant med meny basert på lokale råvarer. Rask og effektiv service fra begynnelse til slutt. Mens vi ventet på maten fikk vi servert surdeigsbrød med et knallgodt ramsløksmør.
Vi gikk for en 6-retter, og den inneholdt mye godt, bl.a silderogn, plukkfisk og ribbe.
Savnet vinpakke, men de hadde ølpakke til maten, for de som liker det.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Hellebor