“Må prøves! ”

Vurdert som nr. 4 av 15 Barer og puber i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Etter å ha ankommet Bergen med tog, tok vi beina fatt for å pubbe litt. Etter å ha vært innom ett par tre steder, endte vi opp her. Det ble en herlig opplevelse som vi skal gjenta, masse hyggelige mennesker som tok godt vare på oss besøkende. En fantastisk stab som passet på at glasset ikke sto tomt lenge, prisene er også av det hyggelige slaget. Ett sted som må prøves!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Olestrom123

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Her pleier vi å gå. Rimelig øl og vin. Ligger litt bortgjemt i Skostredet. Koselig og intim pub. Anbefales

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Laila T
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Som godt voksen mann (70)med utenlands opprinnelse (nederlender), snakker jeg godt norsk, men ble nektet serving etter å ha drukket ett glass prosecco. "Du er full" sa hun servitøren. På forhånd hadde jeg ikke drukket Jeg forstod absolutt ingenting, og andre kunder rundt meg forstod heller ingenting Min kone reagerte også, men fikk da beskjed om at hun ikke var ønsket der.
Dette er svært ugreit, og vi oppleverkan stedet er som upredikerbart og uforstålig. Vi har forståelse for at folk kan gjøre feile vurderinger i en stresset situsjon, men her fikk F&R en sjangse til å rydde opp. Her var flere som reagerte spontant og ville rette opp deres feile vurderinger uten at det førte til noe. Så sorry F&R, dette er dårlig kundebehandling.
Det er et skår i gleden fordi vi hsr likt å gå her av og til.
Hilsen Jan.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Jan H
Ulf_Sandnes, Manager på Folk & Røvere, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2018

Hei Jan,

kan du sende meg en mail på folkets@gmail.com og spesifisere tidspunkt for når du var der, så kan jeg høre med de ansatte hva som har skjedd? Mvh Kristian, daglig leder

Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Dette er nærmest minn favoritt bar og favoritt utested i Bergen.Her kan alle være seg selv.På På Folk og røvere møtes alle type mennesker.Høy og lav,fattig som rik.
Folk og røvere ligger i Skostredet som er gaten i Bergen med høyest sjarmfaktor.
Her går jeg sammen med venner.Eller alene.
Betjeningen er hyggelig.Og lokalene er artige og tiltalende.
Her trives jeg!

Dato for besøk: april 2018
Takk, 861marianneg
Anmeldt 30. april 2018

Etter at dørene åpnet etter en opppussing har kvaliteten på servering, utvalg og betjening blir vesentlig dårligere. Spør oss om øl, står det på plakaten. Men de bak disken ser bare dump på deg når du spør om øltyper og svarer på en måte så kunden føler seg dum. Skulle ha en dobbel IPA, fikk en lettøl......køen blir oversett...stamgjestene snike i køen og betjeningen bare rister på skuldrene. Dette kan lett forbedres med rett folk på jobb.....så styr unna til forholdene er rettet opp i....hvis de gidder.....

Dato for besøk: april 2018
3  Takk, Tomas J

Hei Thomas.

Har snakket med de som var på jobb denne kvelden, og de forklarer at du insisterte på å få servert en Lervig Johnny Low selv om de ansatte forsøkte å forklare deg at dette var en 2,5% ipa, og ikke en dobbel ipa som du selv påstod. Vi tar selvfølgelig alle tilbakemeldinger på alvor, men har litt problemer med akkurat dette her. Når det gjelder selve køen så har det nok blitt litt vanskeligere etter utvidelsen, med større bar og så videre. Naturligvis skal ikke noen prioriteres ovenfor andre og det er noe vi kan ta til oss, men dette er de ansatte selvfølgelig klar over, og i en overgangsfase ber vi om forståelse for at det er vanskelig å prioritere alle gjestene i baren i rett rekkefølge (som du kanskje har opplevd i andre barer på en travel kveld?) Vi kjenner oss dog ikke igjen i beskrivelsen din om at stamgjestene får snike i køen og at de ansatte "bare rister på skuldrene", tvert imot, vi tilstreber å ekspedere alle gjestene i den rekkefølgen de kom til baren, men hey, dette kan til tider være nokså umulig å få til 100% Thomas!

Reisende som så på Folk & Røvere, så også på

Har du vært i Folk & Røvere? Del dine erfaringer!