“Kverulerende ansatte”

Vurdert som nr. 4 av 15 Barer og puber i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 20. januar 2019

Er i utgangspunktet veldig glad i stedet. Det har godt utvalg av øl, hyggelig atmosfære og en herlig blanding av folk i alle aldre. Men i går kveld hadde meg og en kamerat en merkelig opplevelse. Bestilte en IPA på tapp. Den viste seg å være dau( lite eller ikke eksisterende karbonering) Da min venn ba om å få en ny øl...(han var kanskje litt kverulerende selv) var den endelige beskjeden - Her er pengene tilbake hver vennligst å gå et annet sted. (Hun påstod at sånn skal denne typen øl være) Da jeg gikk inn for å spørre hva som hadde skjedd, stod betjeningen å diskuterte min venn høylytt med en meget nedlatende holdning om at denne gjesten måtte være idiot. Prøvde å forklare at dette kunne vært løst på en annen måte, og får slengt i tryne at jeg bare kunne gå. Jeg var ikke høylytt, uhøflig eller frekk.....men det hjalp jo lite. Denne situasjonen burde vært løst på en mer profesjonell måte. Burde kanskje tatt et kurs i kundebehandling. Jeg kommer nok ikke her med det første, for dette ødelagte hele kvelden for meg og min venn, som bare ville ha en god øl og snakke om alt og ingenting. SJERPINGS!!!

Dato for besøk: januar 2019
7  Takk, Tomas J
Ulf_Sandnes, Manager på Folk & Røvere, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2019

Hei Thomas!
Jeg må innrømme at jeg vurderte om det var vits i å svare deg her. Registrerer at dette er din andre anmeldelse av oss. Og faktisk de to eneste anmeldelsene dine her på Tripadvisor. Du skriver i innledningen til anmeldelsen: "Er i utgangspunktet veldig glad i stedet", men har altså gitt oss 1 stjerne i en anmeldelse for under et år siden. Videre skriver du om din venn at "han var kanskje litt kverulerende selv". Har snakket med betjeningen som var på jobb denne kvelden, og de kan bekrefte det du skriver om din venn her. Vi tar all feedback seriøst, men arrogant og nedlatende holdning fra gjester finner vi oss ikke i. Din venn var rett og slett beruset og vanskelig å ha med å gjøre. Han bestilte en Kanakkas fra Ekangersmuget. Dette er en dobbel IPA som har, som de fleste dobbelt IPAer, lav karbonering i utgangspunktet. Jeg kan forsikre deg om at ølet ikke var dau, og vi har heller ikke fått andre klager på dette ølet. Når din venn nekter å få igjen pengene eller få en annen øl, men heller vil krangle med betjeningen, så blir selvfølgelig hele situasjonen problematisk. (At du kommer inn og blander deg og at dere står der og nærmest skriker til betjeningen blir veldig lite konfliktløsende. Det var flere gjester som reagerte på oppførselen deres i etterkant.) Så at du ikke kommer tilbake med det første gjør du helt rett i!
Mvh Kristian,
daglig leder

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Etter å ha ankommet Bergen med tog, tok vi beina fatt for å pubbe litt. Etter å ha vært innom ett par tre steder, endte vi opp her. Det ble en herlig opplevelse som vi skal gjenta, masse hyggelige mennesker som tok godt vare på oss besøkende. En fantastisk stab som passet på at glasset ikke sto tomt lenge, prisene er også av det hyggelige slaget. Ett sted som må prøves!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Olestrom123
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Her pleier vi å gå. Rimelig øl og vin. Ligger litt bortgjemt i Skostredet. Koselig og intim pub. Anbefales

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Laila T
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Som godt voksen mann (70)med utenlands opprinnelse (nederlender), snakker jeg godt norsk, men ble nektet serving etter å ha drukket ett glass prosecco. "Du er full" sa hun servitøren. På forhånd hadde jeg ikke drukket Jeg forstod absolutt ingenting, og andre kunder rundt meg forstod heller ingenting Min kone reagerte også, men fikk da beskjed om at hun ikke var ønsket der.
Dette er svært ugreit, og vi oppleverkan stedet er som upredikerbart og uforstålig. Vi har forståelse for at folk kan gjøre feile vurderinger i en stresset situsjon, men her fikk F&R en sjangse til å rydde opp. Her var flere som reagerte spontant og ville rette opp deres feile vurderinger uten at det førte til noe. Så sorry F&R, dette er dårlig kundebehandling.
Det er et skår i gleden fordi vi hsr likt å gå her av og til.
Hilsen Jan.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Jan H
Ulf_Sandnes, Manager på Folk & Røvere, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2018

Hei Jan,

kan du sende meg en mail på folkets@gmail.com og spesifisere tidspunkt for når du var der, så kan jeg høre med de ansatte hva som har skjedd? Mvh Kristian, daglig leder

Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Dette er nærmest minn favoritt bar og favoritt utested i Bergen.Her kan alle være seg selv.På På Folk og røvere møtes alle type mennesker.Høy og lav,fattig som rik.
Folk og røvere ligger i Skostredet som er gaten i Bergen med høyest sjarmfaktor.
Her går jeg sammen med venner.Eller alene.
Betjeningen er hyggelig.Og lokalene er artige og tiltalende.
Her trives jeg!

Dato for besøk: april 2018
Takk, 861marianneg

Reisende som så på Folk & Røvere, så også på

Har du vært i Folk & Røvere? Del dine erfaringer!