“Fantastisk atmosfære 🤩”

Vurdert som nr. 4 av 17 Barer og puber i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk deilig avslappet atmosfære, koselig musikk og utrolig hyggelige ansatte og gjester
Vi var så heldige at vi ble kastet ut av den gamle sofaen, og ble første gjester inn i den nye klinesofaen❤ Stearinlys på bordet og klineballade på stereoen ❤
Bergen og folk og røvere er topp

Dato for besøk: september 2021
Takk, 792renatea

Anmeldt 1. mars 2021

Ufølig personale som hiver deg ut fordi jeg gir beskjed /vinker til personale.Uten response. Blir da "kastet ut"For første gang i min levetid. Jeg blir 60 år i år. Bli kbvitt mannen med den sorte maske snarest. Han har mye"dop " innabords på jobb. Eg finner meg ikke å bli behandlet på måten jeg ble i dag. Ha en fin kveld med en ruset i svart maske. Mvh Lars

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, larsharaldh2021
Ulf_Sandnes, General Manager på Folk & Røvere, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. april 2021

Hei Lars!

Grunnen til at du ble bedt om å forlate lokalet var at du ved gjentatte anledninger har kommet opp til bardisken og høylytt skjelt ut personalet fordi de ikke ser deg eller kommer og tar bestillinger fra deg når du vil at de skal gjøre det. På grunn av covid så har vi innført bestilling via telefonen, og de aller fleste klarer dette, men det er tydeligvis vanskelig for deg. Vi kan forstå at når man "blir 60 år i år" så er det ikke så lett å henge med på den siste utviklingen innenfor teknologi, og derfor tar vi også imot bestillinger direkte fra bordene. Det vi ikke forstår er den utrolig aggressive måten å behandle personalet på, og den "Jeg er 60 år"-hersketeknikken du bruker for å understreke at du er eldst og dermed har rett. Å beskylde en ansatt for å ha "mye "dop" innabords på jobb" og be oss om å kvitte oss med han er et nytt lavmål og total skivebom fra deg. Registrerer at du har opprettet en konto bare for å lire av deg dette, omtrent det samme som du skrev til oss på facebook hvor vi hadde en lengre dialog sammen med barsjef. Du finner deg ikke i å bli behandlet på den måten du ble i dag, skriver du. Vel, det gjør ikke vi heller. Så da er jo løsningen enkel. Du kan finne deg en annen plass å skjelle ut betjeningen på. Eller, vent. Vær grei med betjeningen på ditt nye stamsted, er du grei. Så blir alt så mye bedre for alle!

Mvh Kristian, daglig leder

Anmeldt 20. oktober 2020

Behagelig lun atmosfære og hyggelig betjening uten masete sport på tv eller musikk med så høyt volum at man må rope til hverandre.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Meander239482
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vil anbefale denne baren på det sterkeste. God øl, godt utvalg og hyggelige ansatte i baren. De ansatte er veldig behjelpelige med å finne fram spennende øl.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Shibiz1
Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med strålende priser. Ligger midt i sentrum og er nært alt. Vi koste oss her som alene korona turister i Bergen.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, KRA_1956

Reisende som så på Folk & Røvere, så også på

Har du vært i Folk & Røvere? Del dine erfaringer!