“Bra!”

Kjøkken: Sjømat, Skandinavisk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Enhjørningen Restauranter finner du i det tradisjonsrike Bryggekvartalet i Bergen. Hele gården er restaurert og tilbakeført som den var på 1700 tallet. I disse tradisjonsrike lokalene fra Hansa-tiden ønsker vi velkommen til et av Norges mest særpregete restauranthus. Smak av kystener et møte mellom havets skatter og nyskapende kokekunst. I duften av havskum finner 22 av Vest-landets beste spisesteder inspirasjon. Vi lytter til tradisjoner og henter kunnskap fra kysten vår www.smakavkysten.no
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Topp! Av en eller annen grunn har jeg aldri vært der etter 20 år i Bergen. Meget bra. Velsmakende mat og topp betjening. Anbefales!! Litt lite saus eneste å sette fingeren på.

2  Takk, GunnarB864

Anmeldt 30. juni 2020

Er du glad i fisk, er dette stedet. God mat og godt drikke. Hyggelig service og et trivelig lokale i 2. etasje i et av de (gamle?) sjøhusene.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Kj_benhavnErling
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Varmt og klamt på en sommerdag!
Forrett (kamskjell) 5/5
Hovedrett (kveite) 2/5. Smakløs, overkokt og kjedelig.
Dessert (ost) 3/5
Service 4/5

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, vinlover
Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Deilig mat i hyggelige lokaler. 3-retters med hvitvin. Veldig hyggelig servitør. Kommer gjerne tilbake en gang!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 161niklasj
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Et sted med god stemning og god mat. Lokalene er full av historie på Bryggen i Bergen. Jeg hadde torsketunge til forrett. Skrei til hovedrett og creme brulet til dessert.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, HelgeK

Reisende som så på Enhjørningen, så også på

Har du vært i Enhjørningen? Del dine erfaringer!