“Kjempebra matsted! ”

Zupperia Matbørsen
Vurdert som nr. 40 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Gresk, Norsk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Zupperia er Bergens største supperestaurant. Siden september 2000 har vi servert et stort utvalg av matretter; fra tradisjonsrike supper til internasjonale supper med en twist av Zupperia, samt lunsj og á la carte. Vi ønsker å tilby sunne og smaksrike retter for en hver anledning til en fornuftig pris. I våre restauranter finner du noe for alle. Ønsker du å spise sunt, vil du kunne finne flere fristende retter i våre menyer. All maten vi serverer er laget fra bunnen av, med ferske råvarer. Vår avdeling i Matbørsen holder til i ærverdige Frescohallen med alle sine vakre utsmykninger.
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Vi ramlet inn i lokalet for å spise middag. Stor var overraskelsen, både over alert, servicen og maten. Det som ble servert var kjempegodt og smakfult. Delikat tilberedt og hyggelig servitør fulgte oss opp under måltidet. Alt gjorde dette til et hyggelig sted og hyggelig måltid!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, travelmann3

Anmeldt 28. oktober 2018

Utrolig god service, og alle servitørene har glimt i øyet. Maten er (og ser) utrolig god, og den kommer rakst med tanke på kvaliteten. Store og gode porsjoner til en bra pris. Atmosfæren er også bra og det er et behagelig sted å være. Har vært der minst 10 ganger.

Takk, Emma L
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte entrecôte med søtpotetfries. Entrecôten var trevlete, søtpotetfriesen var alt annet enn sprø og god og tilbehøret? 4 små champignoner og en kvart maiskolbe. Til 350 kr.

Takk, Dream321942
Anmeldt 5. oktober 2018

Zupperia har nydelig og rikelig med mat og veldig smakfullt. Dette stedet kan vi virkelig anbefale ! Det eneste som trakk ned, var en litt for overarbeidet servitør. Men selv om servitøren var overarbeidet, så hadde han smilet og godt humør i behold.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ammensari
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Her kan du velge fra tre ulike restaurantmenyer i et stilfullt lokale.
Vi spiste fiskesuppe som forrett og stekt and til hovedrett.
God mat og store porsjoner.
Rimelig var det også.

Takk, GunnvaldG

Reisende som så på Zupperia Matbørsen, så også på

Har du vært i Zupperia Matbørsen? Del dine erfaringer!