Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Dette er faktisk mitt i blinken for meg /oss denne gangen også. Har vært her tre ganger nå. Dette er leiligheter som er bra da vi liker sen frokost som vi lager selv. Dessuten kjøper vi jo reker og krabbeklør som vi koser oss med på kvelden. Så kjøleskap, fryser, Micro, kaffetrakter kommer jeg langt med. Deilige håndklær gode senger (og jeg er kresen) Stort bad med varmekabler. Lydisolerte vinduer ut mot gaten kjempebra. Flatskjerm for de som trenger det. Kort til rom og to inngangsdører flott.
Mitt førstevalg i Bergen når jeg vil ordne meg selv. Kommer tilbake snart. Bilde er fra hotelrom.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Alenereisende
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

Den gangen var datter med. Da vi skulle være 4 dager ville vi ha leilighet denne gangen. Vi fikk stor leilighet med soverom kjøkken og opphold i et og stort fint bad. Kjøkkenet hadde det meste unntagen kaffetrakter som stod i opplysningen. Stort fint kombi skap oppvaskmaskin osv. Takvindu ned mot gaten så vi faktisk fikk sett fullmånen også. Enestående nattevakt som ordnet opp angående bråk på naborommet. Ellers var det et supert hotel som nok blir mitt neste valg når jeg blir flere dager nå til sommeren også.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Alenereisende
Anmeldt 27. oktober 2016

Jeg og tre venninner tilbrakte en helg i august hos Ole Bull hotel and apartment. Leiligheten var stor og fin. Det ene soverommet gikk direkte inn til badet noe som var supert for oss som hadde dette rommet. Det kunne blitt en veldig fin utsikt hvis man ikke hadde hatt alle disse bygningene rundt. Ulempen med å bo her var at det var en del støy på kvelden/ natten/ morgningen. Det ble kastet masse glassflasker i noe som hørtes ut som en container på ulike tider av døgnet. Voldsomme lyder som gjorde at vi flere ganger våknet pga. dette. Den ene natten var det også noen som ringte oss på telefonen/ døren, men det hørtes mer ut som en brannalarm. Dette må gjerne fikses? Slik andre ikke blir like skremt som oss. De ansatte på hotellet var veldig lite serviceinnstilte, de så rett og slett misfornøyde ut med å ha den jobben. Med unntak av den ene ansatte som jobbet fredags kveld. Han var serviceinnstilt, og viste meg hvor ulike ting på kartet var. Veldig fornøyd med ham. Ellers var oppholdet greit nok.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Reiseentusiast
Anmeldt 22. juli 2016

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Anmeldt 8. august 2015

Sentralt beliggende men det er det mest positive. Slitt både i resepsjonen og i gangene. Veldig lytt mellom rom og gangen. Lå mot bakgården og der kastet de tomflasker store deler av kvelden. Rommet var stort og greit nok. Kunne vært montert noen klesknagger på badet til klær og håndklær.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Torgeir_12