Alene, kjæresterid og med lillebror

Anmeldt 5. februar 2019
SnupyJames
Bergen, Norge
Utrolig svømmeanlegg

Anmeldt 18. mars 2018
Jorgench

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Vært alene for trening, sammen med kjæresten for tid sammen (og for å hoppe) og med lillebror på 10 år. Helt fantastisk for alle! Ulike hopp, leke-apparater. 2 skiler, små, men vi koste oss.
Alltid gøy, komfortabelt i ulike anledninger.

Dato for opplevelse: februar 2019
1  Takk, SnupyJames
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Dette svømmeanlegget er det beste jeg noen gang har vært i. Alltid tilgjengelige mosjonsbaner i 50-metersbassenget i åpningstiden gjør at det er svært fleksibelt å dra til AdO for å svømme. Videre er det et oppvarmingsbasseng og en liten kuppel med vann på 37 grader. Det er også mulighet for å stupe her og det er satser helt opp til 10 meter.

Videre tilbyr AdO arena en tjeneste som heter swimtag hvor man ganske nøyaktig kan loggføre øktene sine. Dette fungerer med et armbånd som reagerer md sensorer ved bassenget og måler alt fra fart til svømmestil. Veldig kult!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Jorgench
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Besøkte AdO Arena og dette var bare et topp badeanlegg. Her var mange ulike muligheter for vannaktiviteter. Anlegget var rent og ryddig. Gode dusjer og badstue. Spesielt likte vi en egen svømmebane for oss saktesvømmere! Også positivt med reduserte priser på formiddagen!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, travelmann3
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Det var nytt og fint og alt ser ut til å være på plass til en hver tid;) Det var flere stupebrett der og det ser ut som om det kommer mange besøkende. Passer perfekt på en regnværsdag.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Climber721465
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Utrolig flott anlegg. Så flott at Bergen endelig har fått noe skikkelig. Gjennomført anlegg for folk i alle aldre. Flott med ulike barne og øvingsbassenger.

Går her med ungen neste gang jeg er i Bergen.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Nevroaktiv