Ett vakkert vann

På vei til hotellet gikk jeg på begge sider av vannet eller om jeg skulle motsatt vi. Var vakkert... les mer

Anmeldt 15. januar 2021
Baross
Spikkestad, Norge
Byrunde rund vannet anbefales!

Her ved den flotte gangveien rundt vannet får man et flott syn av fjellene rundt byen. Vakkert... les mer

Anmeldt 31. oktober 2019
travelmann3
Bergen, Norge

Anmeldt 17. april 2019

utrolig bra. god utsikt til natur og folk og sentrum av rolige bergensdelen ...røykekrok. skjermet for vind. inne og ute plass på sommer. perfekt sommer avslappingsted. passe stort, hyggelig personal. god mat og drikk.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, ninastandal
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

En liten oase midt i byen. Mye folk, både lokale og tilreisende som koser seg rundt den lille innsjøen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Sjarmerende sted midt i sentrum. Flotte omgivelser og flotte fjell rundt. Flott vann å gå tur rundt eller løpe rundt. Flott utsikt uansett hvor rundt vannet du er.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Svein-Erik B
Anmeldt 28. august 2018

Å gå rundt er overkommelig for de fleste. Sentral i bybildet. Lysfesten er her, 17. mai feires her, julemarkedet holdes på Festplassen.

Vær obs på nivåforskjeller på steintrannene hvis du sykler eller er svaksynt.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, helt1
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Lille Lungegårdsvann ligger plassert mellom togstasjonen og Bryggen. Det er en idyllisk oase i en ellers travel bykjerne. Jeg går alltid en tur her når jeg er i Bergen.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Oeyvind L