Ett vakkert vann

På vei til hotellet gikk jeg på begge sider av vannet eller om jeg skulle motsatt vi. Var vakkert... les mer

Anmeldt 15. januar 2021
Baross
Spikkestad, Norge
Byrunde rund vannet anbefales!

Anmeldt 31. oktober 2019
travelmann3
Trondheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
fra USD 1 038,60
Anmeldt 15. mars 2020

Gleder meg til parken rundt vannet er full av japanske kisebærtrær i full blomstring.

Flott sted for fotgjengere. Flere steder man kan hente ut bysykler.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, helt1
Anmeldt 31. oktober 2019

Her ved den flotte gangveien rundt vannet får man et flott syn av fjellene rundt byen. Vakkert garntnerarbeid og flittige hender rydder og holder alt i orden. Anbefales!!

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, travelmann3
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Det er alltid hyggelig å gå langs Lille Lungegårdsvann. Mye fine blomster og der finnes kunstutstillinger i bygninger som ligger langs vannet

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, ivartina
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Lille Lungegårdsvannet ligger vakkert til i Bergen sentrum omkranset av er vakkert parkanlegg med trær og blomster - her er det mulig å ta en koselig tur rundt vannet, sette seg ned på en benk og bare nyte utsikten innover mot sentrum.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, henningsol
Anmeldt 19. mai 2019

Pent område med springvann. Fint område for en kort spasertur og rett ved Kode. Da vi gikk der 17.mai, så var det veldig mange boder som solgte mat og drikke.Hyggelig atmosfære.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Ingeborg56