“Standard Starbucks med flott beliggenhet”
Anmeldelse av Starbucks Kjøttbasaren

Starbucks Kjøttbasaren
Vurdert som nr. 17 av 36 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

I historisk bygg (gamle kjøttbasaren)med Egon på grunnplanet og kaffe-eldorado i planet over. Beliggenhet mellom fisketorget og Fløybanen. Romslig og rustikt lokale og gode sittegrupper. Kaffeutvalget er som vanlig meget bra.

Takk, Offisersbladet

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Godt utvalg av kaffe, te og limonade, både varme og kalde og laktosefri. Mange sitteplasser, men varme lokaler og ingen uteplasser. Dyrt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, stineph76
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte meg en cappuccino, ventet det som føltes ut som en evighet. Den smakte helt greit. Kjeksen jeg kjøpte var tørr, ikke noe smak, kastet halve kjeksen.
Alt i alt fikk jeg nok en gang bekreftet att Starbucks har tapt seg noe helt sykt. Og her burde kanskje ha vært flere på jobb, de ansatte stresser åpenbart og dette resulterer i ublide ansatte. Skjerpings Starbucks.. Og ja, bordet jeg sitter ved er fullt i brukte kopper osv.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Q4723PWsandrad
Anmeldt 4. august 2017

Her er det selvsagt god kaffe som man forventer hos Starbucks, og lokalet har mange ulike sitte grupper som gjør at man kan finne en god plass for å sitte ned å kose seg med en god kopp kaffe gjerne sammen med et stykke kake. Vi liker dette!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, JonnyKristensen
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Starbucks har som kjent ikke noe særlig kvalitet på kaffeproduktene sine. Mye bruk av sukker og dårlig kaffe i tillegg til kjedelige lokaler.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Stian Torleif V

Reisende som så på Starbucks Kjøttbasaren, så også på

Har du vært i Starbucks Kjøttbasaren? Del dine erfaringer!