“God kaffe, sur betjening”
Anmeldelse av Starbucks Kjøttbasaren

Starbucks Kjøttbasaren
Vurdert som nr. 20 av 39 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig kaffe, pluss for godt utvalg av plantemelk. Personen bak disken må imidlertid ha hatt en særdeles dårlig dag, ikke et smil å spore og pottesur. Følte oss virkelig ikke velkomne og velger nok et sted med hyggeligere betjening en annen gang.

Takk, TommyGun_44

Anmeldt 18. desember 2020 via mobile enheter

Beliggenheten kunne knapt blitt bedre.

Flott juledekor og god julestemning. Utsikt mot fisketorget, Bryggen eller Fløibanen.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, helt1
Anmeldt 24. september 2019

Koselig sted rolig plass rolig atomfare koselig å sette seg ned å ta en kaffe og ett kake stykke. Koselig betjening

Dato for besøk: september 2019
Takk, hilde999
Anmeldt 9. september 2019

Jeg var å skulle ha høstens første pumkin spice frappe. Køen var lang for å bestille men det gjorde ingenting siden jeg så at de bare var to bak disken. Da jeg jobber i service yrket forstår jeg selv at man kan bli stresset ved lang kø eller stor pågang men en ting man aldri må glemme er å smile til kundene... ingen av damene bak disken var imøtekommende eller blide. De var vanskelig å få kontakt med, sa ikke velbekomme eller annerkjente kundene når de takket for kaffen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Sara S
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig kaffistund med venner ble ikke fullt så hyggelig i SÅ rotete omgivelser. De sa det var tomt for kopper... ikke rart når alt står på tomme bord og benker. I tillegg til matrester og boss. Ser ikke ut som om noen har ryddet på minst tre timer. Caramel macchiato’en jeg kjøpte smakte vanlig caffe latte. Trenger et besøk av Mattilsynet, NÅ!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, lindawG3660LI

Reisende som så på Starbucks Kjøttbasaren, så også på

Har du vært i Starbucks Kjøttbasaren? Del dine erfaringer!