“Best i byen!”

Vurdert som nr. 19 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Meget servicevennelig betjening og maten var helt utsøkt. Store porsjoner, riktig ingredienser og nydelige smaker. Best!

Takk, IverOlavErstad

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Den beste thairestauranten i byen. Meget god mat, hyggelig betjening, lite ventetid og rimelig pris. Kommer gjerne tilbake.

Takk, glemsk
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Meget god thai mat, eit sted eg gjerne vil tilbake til . Hyggelig betjening, og lite ventetid . Vi var der på ein søndag og då var det lett og få bord . Vi prøvde på lørdagskvelden men då var det fullt.

Takk, akyh
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Her får du god thai mat midt i sentrum av byen. Det er rimelig priser, og maten smakte utmerket. Anbefales.

Takk, mortenf794
Anmeldt 30. september 2018

Dod mat, rask service, rimelig pris. Hyggelig lokale og hyggelig betjening. Alt i alt en hyggelig opplevelse.

1  Takk, mortenl391

Reisende som så på Siam Ratree, så også på

Har du vært i Siam Ratree? Del dine erfaringer!