“Middag med familien”

Vurdert som nr. 20 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Jeg, min mann og svigermor kom hit for første gang idag. Det var utrolig godt, de snakket ikke så bra norsk, så snakket på engelsk. Bestilte tre forskjellige retter som var kjempe gode, vi kommer garantert igjen.

Takk, GeetiDadwal

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Populært sted like ved Fløybanen som også tilbyr takeaway. Veldig gode smaker i maten, som oppleves som autentisk.
Godt utvalg i asiatisk øl.
Treg service trekker ned fra noe som kunne ha vært en femmer

1  Takk, 944vidars
Anmeldt 9. august 2020

Maten kom raskt og smakte utrolig godt! Mye mat for pengene.
Rent, ryddig og gode smitteverntiltak også!

1  Takk, 39linnf
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Andre gang vi var der, og like god mat og service som sist. Fine lokaler, hyggelig personale, og nydelig mat. Maten kom raskt, og smakte fantastisk. Anbefales på det sterkeste.

Takk, VigdisRikstad
Anmeldt 3. august 2020

Ankom klokken 20.00 og da var lokalet helt fullt .Vi hadde heldigvis reservert bord og fikk dette umiddelbart. Å få mat og drikke tok derimot litt lengre tid, men når vi først fikk maten var den fantastisk god og varm! Servitøren var veldig hyggelig, men hadde det travelt denne kvelden. Likevel kan denne plassen anbefales. Prisene var moderate og porsjonene rause.

Takk, Ine E

Reisende som så på Siam Ratree, så også på

Har du vært i Siam Ratree? Del dine erfaringer!