“Ufattelig lang ventetid”

Vurdert som nr. 34 av 39 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 23. september 2021

Bestilte takeaway og det var ingen andre gjester i restauranten. Endte opp med å vente i over 40 min på maten. Kunne gått ut på restauranten og hatt kortere ventetid. De ansatte virket mer opptatt av å skravle med hverandre enn å lage takeaway bestillingen min.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 623astap

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Bestilte litt mat med hjem, fikk ikke med en burger og dip til nuggets, som bestilt. Men en ekstra pommes. Oppdager desverre dette etter at vi er kommet hjem. Greit det er billig å lett, men når de bruker kvittering for å fylle opp posen med det vi skal ha, skal det vel mye til å gjøre så mye feil?? Useriøst!

Dato for besøk: august 2020
Takk, elinhusebo
Anmeldt 30. november 2019

Jeg antar at de ikke brydde seg om bestillingen siden jeg var beruset, og dette var på nattestid, men jeg lagde en bestilling for fruen hjemme på 9 chicken nuggets, han i kassen prøvde og overtale meg på at jeg hadde bestilt 18 chicken nuggets når jeg skulle betale for handelen, men jeg gjorde mitt for å forklare situasjonen. Når jeg kom hjem og åpnet posen med bestillingen fant jeg ingen chicken nuggets, men 2 burgere. Om maten er bra eller dårlig er ikke denne anmeldelsen basert på. Men det faktumet at når jeg lagde en bestilling, og seinere måtte korrektere de i kassen på hva jeg hadde bestilt, for deretter å få noe helt annet var det som ødelagte min opplevelse. Jeg kommer nok aldri til å handle der igjen, om det er på vegne av maten eller de ansatte klarer vell dere å hente ut i fra anmeldelsen, men når jeg går så langt at jeg bestiller mat forventes det en hvis standard på at det som handles blir levert. Jeg regner med at de har ålreit business på dagtid, men ha det i tankene at hvis du handler der på nattestid er det en risiko for at du blir svindlet.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 91haraldt
Anmeldt 5. november 2019

Du vet hvva du får hos McDonalds, det skal de ha. Det er også stort sett tilfredsstillende på en eller annen måte, men det er ikke noe mer enn det.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, christianlomsdalen
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Var det på kvelden 30.4.. Det såg ikke ut i lokalet.. Var skittent og den minste køen tok evigheter.
De virka underbemannet

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Yngve B

Reisende som så på McDonald's, så også på

Har du vært i McDonald's? Del dine erfaringer!