“Elendig service!!!”

Vurdert som nr. 229 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig pizza!! Servicen var derimot helt elendig! En kelner som ikke fulgte med og i tillegg var direkte uhøflig ga stedet dårlig reklame. Jeg går aldri tilbake og kommer til å fortelle min historie til alle jeg kjenner

2  Takk, Maryblue50

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bestilte biff som smakte fantastisk. Perfekt stekt og godt tilbehør. Hyggelig personell, og harmonisk og varm atmosfære. Vi hadde en alle tiders kveld!

Takk, 123Chakor
Anmeldt 30. september 2018

Maten var ikke så voldsomt mye å skryte av, men kan være at vi var uheldig for har hørt flere som skryter av Theatro. Vi bestilte Enchiladas med kylling og må si det var litt rart/skuffende at kyllingen var most, minnet mest om tunfisk på boks. Vi delte guacamole med nachos og scampi som småretter ved siden av. Vi er glad i mat begge to, men ente med å sende ut rester av alt, så dette falt rett og slett ikke helt i smak hos noen av oss. Maten var lekkert servert, servicen god og Theatro er ett flott sted.

Takk, fotografmonica
Anmeldt 19. juli 2018

Vi har bestilt til forrett kamskjell. Det smakte ingenting, sannsynligvis frossen kamskjell. Videre hadde vi kylling på focaccia og biffsnadder. Også dette var stor skuffelse, maten helt uten smak. Man ble mett, men ikke noe mer. Dette var trist og kjedelig.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, ReginaSilvana
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Bestillte Rådyr etter anbefaling fra servitør.
Middagen ble servert med en helt ypperlig rognebærsaus, søtpotetpat`e og rosenkål.
Middagen var helt ypperlig, det eneste jeg har og utsette på er at kjøttet var litt vel stekt etter min smak, men det er min egen feil for at jeg ikke spesifiserte.
Servitøren Jonas, en portugesisk fyr var helt ypperlig. Han var veldig hyggelig og hadde peiling på hva han sbakket om npr jeg spurte om råd for både mat og øl. Theatro kan være glad for og ha en så service vennlig servitør.
Til dessert hadde jeg ost og karamellkake. Jeg ble advart om at den var veldig søt, og ble ikke skuffet. Søt var den, men den smakte veldig godt.

Takk for maten

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Thomas P

Reisende som så på Theatro, så også på

Har du vært i Theatro? Del dine erfaringer!