“Helt grei lunch”

Vurdert som nr. 230 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Spiste club der alene mellom jobbemøter. Maten var bra, men service er ikke på plass. Spurte ikke om drikke, snakket kun engelsk og var mest opptatt av å snakke med kollegaer til tross for nesten tomt sted.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, paaegela

Anmeldt 13. januar 2019

Hadde en kjempe trivelig kveld, ble godt fulgt opp av servitørene. God mat, god vin, og gode drinker! Kan absolutt anbefales :)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Silje80
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig pizza!! Servicen var derimot helt elendig! En kelner som ikke fulgte med og i tillegg var direkte uhøflig ga stedet dårlig reklame. Jeg går aldri tilbake og kommer til å fortelle min historie til alle jeg kjenner

2  Takk, Maryblue50
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bestilte biff som smakte fantastisk. Perfekt stekt og godt tilbehør. Hyggelig personell, og harmonisk og varm atmosfære. Vi hadde en alle tiders kveld!

Takk, 123Chakor
Anmeldt 30. september 2018

Maten var ikke så voldsomt mye å skryte av, men kan være at vi var uheldig for har hørt flere som skryter av Theatro. Vi bestilte Enchiladas med kylling og må si det var litt rart/skuffende at kyllingen var most, minnet mest om tunfisk på boks. Vi delte guacamole med nachos og scampi som småretter ved siden av. Vi er glad i mat begge to, men ente med å sende ut rester av alt, så dette falt rett og slett ikke helt i smak hos noen av oss. Maten var lekkert servert, servicen god og Theatro er ett flott sted.

Takk, fotografmonica

Reisende som så på Theatro, så også på

Har du vært i Theatro? Del dine erfaringer!