“Flott matopplevelse i Bergen”
Anmeldelse av Theatro

Theatro
Vurdert som nr. 202 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Vi gikk ut på måfå i Bergen og var først innom et par andre restauranter der vi syntes det var fir mye bråk.
På Theatro fant vi alt som vi ønsket, god meny og et rolig og stilig miljø. Vi bestilte indrefilet av okse som var helt perfekt tilberedt - et utsøkt måltid! Et lite minus var det at de ikke hadde barberavinen som jeg bestilte og som jeg har et forhold til, men merlotvinen som da ble anbefalt var meget god.
Vi avsluttet ned en ostebrikke som hadde en variert og god sammensetning.
Kelneren gjorde sin jobb til vår fulle tilfredsstillelse. Han var italiensk, men snakket meget godt norsk, en velsignelse at vi ikke må snakke engelsk for å få seg en matbit i Norge!
Stedet kan anbefales!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, KnutPG

Anmeldt 11. september 2020

Bestilte bord til 9 personer, fikk bekreftelse på bordbestilling, men da vi ankom var det lapp på døren at de var stengt. Dette burde vært opplyst om hjemmesiden og elektronisk bestilling burde ikke være mulig uansett hvilken grunn de har til å å være stengt.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, annegQ4632BK
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Første gangs besøk som ikke frister til gjentagelse. Torsken var tørr, kyllingen diger, smakløs og ikke helt gjennomstekt.Tilbehør lite kreativt.En blaut soppskive og en haug spinatblader med smakløse stekte poteter.Trøsten var sjokoladefondanten, kaffen, og en hyggelig servitør.Lokalene er også hyggelige, så synd hovedrettene ikke treffer bedre. Dette er kanskje mest et sted for snacks og drikke+ noe søtt attåt?

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Lynn T
Anmeldt 5. mars 2020

Dette er restaurant nr.30 eg har besøkt i Bergen og mest sannsynlig det dårlegaste måltidet eg har fått servert i denne byen. Uten tvil den verste pizzaen eg har smakt. Seig bunn, ingen smak, ekstremt salt. Siste gong!!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Martonx
181linnl, Daglig leder på Theatro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Hei,

Takk for tilbakemelding. Kjedelig å høre at Bergen ikke er noe bra på pizzaer, i følge deg. Sjeldent vi får en klage på pizzaene våres så beklager for opplevelsen din. Hvis du ønsker for at gi oss en ny sjanse så send meg en email så vi kan få en sjanse å overbevise hvor god pizza vi egentlig har.

Takk og ha en fin kveld videre!

Med vennlig hilsen
Linn Lundgren
Daglig leder
+47 452 96 593
linn@theatro.no

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Super beliggenhet, veldig hyggelig atmosfære. Rent og pent. Maten er helt super. Samme med service. Vi kommer tilbake hit. Bra mat til riktig pris.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Travelling2you

Hei kjære gjest,

Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi jobber hardt på alt fra rengjøring og service til mat og hyggelige priser og setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din!

Takk og ha en fin dag videre, vi ser frem til å se dere her igjen!

Med vennlig hilsen
Linn Lundgren
Daglig leder
+47 452 96 593

Reisende som så på Theatro, så også på

Har du vært i Theatro? Del dine erfaringer!