“Lunsj”

Theatro
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. oktober 2021

Vi dro på Theatro for lunsj med barnevogn, det var null problem, maten kom raskt, smakte ypperlig og det var ingenting å si på servicen! Kommer definitivt igjen.

Takk, 646mathildes

Anmeldt 14. oktober 2021

Perfekt sted for å sosialisere med vennegjengen eller familien med deilig mat og vin. Lekkert lokale, gode deleretter (spesielt flatbrødpizzaen) og musikk i bakgrunnen som skaper godt humør og feststemning.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Karoline M
Anmeldt 10. oktober 2021

Var så heldig å bli invitert med til Theatros på middag etter gjenåpningen. Det var visst kommet nye drivere og maten skulle være god.
Og det var det virkelig. Mitt valg til hovedrett denne gangen var indrefilet av okse og det var kjempegodt. Vin ble anbefalt av kelner og denne retten anbefales. Servicen var veldig bra. Gleder meg til neste gang

Takk, Dreamer304511
Anmeldt 9. oktober 2021

Familiens både yngre (30+) og eldre (60+) garde har hatt gleden av to middagsbesøk på Theatro i høst. Restauranten kan skilte med små-/forretter som bør pirre den mest kresne ganen, og vi bestilte de fleste på menyen til deling. Bare knas snadder! Hovedrettene likedan, og middagene ble avsluttet med søte varianter som smeltet på tungen, akkompagnert av noe godt i glasset. Vi fulgte kelnerens anbefalinger om vin til maten, og alt passet helt perfekt. To uforglemmelige middager så langt, og det blir neppe lenge til neste gang!

1  Takk, annekristino2021
Anmeldt 4. oktober 2021

Vi var på en liten helgetur i Bergen og på jakt etter et sted med litt lett mat endte vi opp på Theatro. Vi ble veldig godt mottatt allerede ved inngangen og ble etterhvert anbefalt en flatbrødpizza, torskekroketter og en fjøl med diverse skinker med tilbehør. Til dette anbefalte servitøren en Hvitvin fra New Zealand som Yealands som var absolutt perfekt til måltidet. Neste gang blir det middag. Anbefales på det varmeste. Theatro er et flott tilskudd til det etablerte med mange spennende smaker

1  Takk, MeinO2

Reisende som så på Theatro, så også på