“Bergens beste taco!! ”
Anmeldelse av La Taqueria

La Taqueria
Vurdert som nr. 36 av 404 Restauranter i Bergen
Beskrivelse: La Taqueria er et ekte mexikansk kjøkken, lokalisert ved inngangen til den kjente Fløibanen i Bergen. Vi serverer deilige tacos, burritos og nachos.
Anmeldt 12 juli 2017 via mobile enheter

Den beste tacoen du finner i Bergen. Smakseksplosjon i munnen!
De ansatte er også ganske hyggelig og jobber kjapt for å lage maten.

Takk, Martha G

Anmeldt 13 juni 2017

Obligatorisk å ta seg en taco her, rett og slett fantastisk god! Håper de etablerer seg i større lokaler etterhvert slik at det også blir mulig å sette seg ned. Veldig god service:)

Takk, eirin2017
Anmeldt 26 mai 2017 via mobile enheter

Kebab har i en generasjon eller så stått fjellstøtt i byen mellom de syv fjell. Alle Ali'ene skal ha takk for dette. De siste årene synes likevel denne kebab-tradisjonen å ha fått et skudd for baugen, kjøttet skjæres ikke lenger av et stort spidd sentralt plassert bak disken. Oftere og oftere hentes det opp fra frysen. Og hvitløksdressingen som alle Ali'er med selvrespekt hadde en egen hemmelig resept på er også borte. Mistanken er at begge deler nå kommer fra Stabburet et selskap i Orkla konglomeratet. Kebaben er blitt grandiosifisert.

Mitt i denne begredeligheten dukker så burritoen opp i en rekke smitt og smau i Bergen, takk og lov.

Denne var smaksrik og mettende og om jeg hadde tenkt meg om kunne jeg bestilt og SÅ tatt klippen på Cutters vegg-i-vegg hvor de klipper deg på 15 min. (!)

Anbefales!

Takk, jantesays
Anmeldt 30 mai 2016

Det er absolutt verdt å ta turen innom den koselige lille og intime tacerestaurante, La Taqueria!

God smak for pengene!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, johannes995
Anmeldt 3 desember 2015 via mobile enheter

Spiste en supergod kyllingburritos! Kostet litt over 100 kr, men mye mat for pengene. Plusspoeng for syltet løk og spennende smaker <3 <3

2  Takk, karolineborthen

Reisende som så på La Taqueria, så også på

Har du vært i La Taqueria? Del dine erfaringer!