“God sushi, men mye rot.”
Anmeldelse av Take Sushi

Take Sushi
Vurdert som nr. 62 av 435 Restauranter i Bergen
Anmeldt 9. januar 2018

Var her med en venninne i desember, maten var veldig god, men mye rot i systemet. Jeg hadde reservert bord to uker på forhånd og fått tilbakemelding om at det var OK, da vi kom dit hadde de ikke noe bord til oss fordi den som tok i mot reservasjonen hadde glemt å gi beskjed, vi ble derfor nødt til å sitte med baren/kjøkkenet, noe som var greit nok siden vi fikk bytte til et bord etterhvert. Men det stopper ikke der; vi bestilte litt forskjellig, og servitøren spurte om vi ville ha alt servert samtidig, det ville vi. Min venninne fikk alt, men jeg fikk bare den ene retten jeg bestilte, jeg måtte etterlyse den andre retten to ganger, og fikk beskjed om at den skulle komme snart, snart viste seg å være 20 minutter i tillegg til de 20 minuttene vi allerede hadde ventet på min andre rett. Maten var god, men pga. Alt rotet så tror jeg ikke jeg kommer tilbake hit.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Waardalj
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2018

Hei Jentes251,

Beklager så mye det som har skjedd, sånt skal ikke skje. Dere var ekstra uheldig med både reservasjonsfeil og maten som kom for sent og ikke samlet.

Er det mulig for deg å sende oss en personlig melding hvilken dag dette gjaldt, slik at vi kan fikse dette?

Vi har veldig lyst at du kommer tilbake igjen, men med langt bedre opplevelse.

Vi skal ta det opp med alle servitører sånn at vi ikke gjentar dette.

Beklager så mye igjen, håper du vil gi oss en sjanse til å fikse dette. Vi får mange bordbestillinger, så ikke sikkert vi finner deg igjen blant alle, kunne vi fått tatt kontakt med deg? Du kan sende PM på TAKE sin facebook.

Vi setter stor pris på din hjelp til å forbedre oss.

Med vennlig hilsen,
Charlotte Hui

Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Har ikke spist sushi andre steder siden jeg smakte Take første gang:) Golden Salmon Roll må prøves:)

Dato for besøk: januar 2018
Takk, marencecilie

Hei Maren Cecilie!

Tusen takk for kjempefin anmeldelse! ^_^

Hilsen alle oss på TAKE sushi

Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

Kjempegod sushi. Bitene var akkurat passe stor og man kunne spise seg mett uten å bli ruinert. Mye å velge i.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Catharina F
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2017

Hei Catharina!

Tusen takk for kjempefin anmeldelse! ^_^

Hilsen alle oss på TAKE sushi :-)

Anmeldt 13. desember 2017

Lite og koselig lokale, som på en god måte stenger ute larmen fra kjøpesenteret.

Hyggelig betjening, og særdeles god maki.

Fra jeg besøkte restauranten første gang, til nå, så har prisene steget i takt med gode anmeldelser på Tripadvisor og i media. Håper prisstigningen stagnerer nå, slik at de ikke priser seg fullstendig ut.

Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: november 2017
Takk, jalla73
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2017

Hei Jalla73,

Tusen takk for din fine anmeldelse. :-) Vi har notert oss din tilbakemelding og skal ha det i bakhodet for fremover.

Hilsen alle oss på TAKE sushi :-)

Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

TAKE har byens beste sushi. Restauranten har utrolig lite sitteplasser. Men her er jeg fornøyd uansett om jeg får sitteplass eller får maten med som take-away. Har en gang i blant fått "for store" sushi biter, da det har vært mye pågang på kjøkkenet. Dette er litt synd. Ellers er jeg fornøyd med menyen også med prisene

Dato for besøk: august 2017
Takk, Cathrine H
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2017

Hei Cathrine,

Takk for fin tilbakemelding! Vi skal gi beskjed til kjøkkenet om at de må passe på å ikke lage for store biter. :-)

Hilsen alle oss på TAKE

Reisende som så på Take Sushi, så også på

Har du vært i Take Sushi? Del dine erfaringer!