“Meget god sushi”
Anmeldelse av Take Sushi

Take Sushi
Vurdert som nr. 62 av 435 Restauranter i Bergen
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Kjempegodt måltid med sammensatt rett bestående av ulike sushi-varianter, vakkert og smakfullt anrettet! Veldig ekspeditt servering. Litt stort og noe ukoselig lokale, men alt i alt meget bra!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, tordt271
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2018

Kjære Tord,

Tusen takk for fin tilbakemelding. :-)

Mente du forresten at lokalet vårt er litt lite, og ikke stort? ;-) Vi håper også på å kunne flytte til et større og bedre lokale etterhvert. :-)

Ønsker deg en fin påske :-)

Hilsen alle oss på TAKE sushi

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Nå skal ikke jeg påberope meg å være noen Sushi ekspert men jeg har etterhvert besøkt noen Sushi steder og Take Sushi leverer fantastisk god mat.

Burning Maki Salmon eller Shrimp må bare prøves men du er advart for dette blir du hekta på.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, joivha66
Charlotte H, Owner på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2018

Hei John Ivar!

Tusen takk for fantastisk fin tilbakemelding fra deg!

Hilsen fra alle oss som jobber på TAKE sushi :-)

Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Kjøpte take away her. Første tanken var at papp boksen de sendte den i var veldig upraktisk. Ble faktisk rotete oppi der, og wasabien hadde smøret seg utover den første raden slik at de ble veldig sterke. Neste var at selve maki bitene ikke hang godt sammen, så de delte seg når vi skulle ta de. Ellers god sushi, ikke egentlig noe å si på maten..

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Marilu A
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2018

Hei Marilu,

Takk for tilbakemeldingen. Beklager at det ble rotete og at makibitene ikke hang godt sammen.

Vi skal formidle det videre til kjøkkenet.

Hilsen alle oss på TAKE :-)

Anmeldt 9. januar 2018

Var her med en venninne i desember, maten var veldig god, men mye rot i systemet. Jeg hadde reservert bord to uker på forhånd og fått tilbakemelding om at det var OK, da vi kom dit hadde de ikke noe bord til oss fordi den som tok i mot reservasjonen hadde glemt å gi beskjed, vi ble derfor nødt til å sitte med baren/kjøkkenet, noe som var greit nok siden vi fikk bytte til et bord etterhvert. Men det stopper ikke der; vi bestilte litt forskjellig, og servitøren spurte om vi ville ha alt servert samtidig, det ville vi. Min venninne fikk alt, men jeg fikk bare den ene retten jeg bestilte, jeg måtte etterlyse den andre retten to ganger, og fikk beskjed om at den skulle komme snart, snart viste seg å være 20 minutter i tillegg til de 20 minuttene vi allerede hadde ventet på min andre rett. Maten var god, men pga. Alt rotet så tror jeg ikke jeg kommer tilbake hit.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Waardalj
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2018

Hei Jentes251,

Beklager så mye det som har skjedd, sånt skal ikke skje. Dere var ekstra uheldig med både reservasjonsfeil og maten som kom for sent og ikke samlet.

Er det mulig for deg å sende oss en personlig melding hvilken dag dette gjaldt, slik at vi kan fikse dette?

Vi har veldig lyst at du kommer tilbake igjen, men med langt bedre opplevelse.

Vi skal ta det opp med alle servitører sånn at vi ikke gjentar dette.

Beklager så mye igjen, håper du vil gi oss en sjanse til å fikse dette. Vi får mange bordbestillinger, så ikke sikkert vi finner deg igjen blant alle, kunne vi fått tatt kontakt med deg? Du kan sende PM på TAKE sin facebook.

Vi setter stor pris på din hjelp til å forbedre oss.

Med vennlig hilsen,
Charlotte Hui

Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Har ikke spist sushi andre steder siden jeg smakte Take første gang:) Golden Salmon Roll må prøves:)

Dato for besøk: januar 2018
Takk, marencecilie

Hei Maren Cecilie!

Tusen takk for kjempefin anmeldelse! ^_^

Hilsen alle oss på TAKE sushi

Reisende som så på Take Sushi, så også på

Har du vært i Take Sushi? Del dine erfaringer!