“Beste sushi restauranten i Bergen”
Anmeldelse av Take Sushi

Take Sushi
Vurdert som nr. 62 av 435 Restauranter i Bergen
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Alltid like fantastisk mat! Gode smaker, delikat lagt opp, hyggelige priser og fantastisk personell. Spiser kun her når jeg ønsker sushi!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, KatrineT108
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2018

Hei Katrine,

Tusen takk for kjempebra anmeldelse av deg! ^_^

Hilsen alle oss på TAKE sushi

Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

God maki og nigri. Sukkerterter og suppe som starter. Veldig god mat. Litt bråkete. Uheldig ned to amerikansk talende damer rett ved. Men maten er topp.

Dato for besøk: april 2018
Takk, toreh132
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2018

Hei Tore!

Takk for din tilbakemelding. Det var leit at det var bråkete..:-/

Hilsen alle oss på TAKE sushi :-)

Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Beste sushi jeg har smakt. Trivelig og service innstilt personale. Kommer definitivt tilbake!! Anbefales

Dato for besøk: april 2018
Takk, Tor N
Charlotte H, General Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2018

Hei Tor N!

Tusen takk for kjempefin anmeldelse! ^_^

Hilsen alle på TAKE :-)

Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Kjempegodt måltid med sammensatt rett bestående av ulike sushi-varianter, vakkert og smakfullt anrettet! Veldig ekspeditt servering. Litt stort og noe ukoselig lokale, men alt i alt meget bra!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, tordt271
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2018

Kjære Tord,

Tusen takk for fin tilbakemelding. :-)

Mente du forresten at lokalet vårt er litt lite, og ikke stort? ;-) Vi håper også på å kunne flytte til et større og bedre lokale etterhvert. :-)

Ønsker deg en fin påske :-)

Hilsen alle oss på TAKE sushi

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Nå skal ikke jeg påberope meg å være noen Sushi ekspert men jeg har etterhvert besøkt noen Sushi steder og Take Sushi leverer fantastisk god mat.

Burning Maki Salmon eller Shrimp må bare prøves men du er advart for dette blir du hekta på.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, joivha66
Charlotte H, Owner på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2018

Hei John Ivar!

Tusen takk for fantastisk fin tilbakemelding fra deg!

Hilsen fra alle oss som jobber på TAKE sushi :-)

Reisende som så på Take Sushi, så også på

Har du vært i Take Sushi? Del dine erfaringer!