“Skuffet”
Anmeldelse av Take Sushi

Take Sushi
Vurdert som nr. 62 av 435 Restauranter i Bergen
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Elsker sushi, da jeg er pescitarianer. Blei meget skuffet over maten, var veldig dvask, risen var kornete, lite smak og svært lite saus. Alt i alt smakte det veldig spesielt, ikke imponert. Alt bare smuldret opp i munn. Pluss for god og hyggelig servitør.

Takk, Marian B
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei Marian,

Takk for din tilbakemelding. Det var veldig trist å høre at du fikk en dårlig opplevelse.

Vi ønsker å undersøke dette og finne ut hva som kan ha skjedd. Kan du fortelle oss når dette var og hva du bestilte? Vi har sendt deg en privat melding.

Setter stor pris på din hjelp.

Mvh
Charlotte Hui

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

En ting er at sushien koster en del til å ikke smake noe spesielt. Bestilte shashimi som var helt grei, men ikke noe mer. Ikke veldig billig, men Okei.

Problemet? For det første, til 18 biter shashimi, trenger man åpenbart mer enn et par teskjeer ponzu saus.. åpenbart. På takeaway restauranter får man gjerne 2-3 bokser ponzu saus når man bestiller 18 biter shashimi. På denne restauranten, måtte man betale(!!!) for ekstra ponzu enn den ene bittelille skålen! Jeg synes det er helt utrolig at man skal betale ekstra for det, jeg har ALDRI opplevd det noe sted i hele Norge eller resten av verden.. og jeg har spist mye sushi! Og det var ikke slik at mak fikk normal passende mengde ponzu saus til mengden shashimi man bestilte, man fikk kun den bittelille skålen og måtte betale 25 kr pr ekstra. Som sagt, selv take away følger det med mye mer før man må betale ekstra.

Dette er et problem av prinsipp, ikke pga kronestykkene. Når man bestiller shashimi til nærmere 300 kr skal man i det minste få med nok ponzu til hele retten før man skal betale ekstra, egentlig skal man ikke betale ekstra i det hele tatt for restaurantens gjester.

Min søster og jeg var helt sjokkerte.. og som sagt, det er prinsippsak. Ikke var det gratis for gjestene å gå på toalettet heller, det måtte også betales for.

Dato for besøk: august 2018
Takk, agiairene
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2018

Hei Agiairene,

Tusen takk for tilbakemelding og beklager det som har skjedd.

Det må ha skjedd en feil her, fordi vi tar aldri penger for ponzusaus med sashimi - mixen. Det er inkludert, og det koster ikke noe hvis dere trenger ekstra ponzusaus heller.

Toalettet på kjøpesenter skal ikke koste noe heller siden dere spiser hos oss, det skal vi undersøke med kjøpesenteret.

Kan du hjelpe oss å finne ut hva som har skjedd ved å skrive tidspunktet og dato da dere var her? Vi må finne ut av det slik at dette ikke gjentar seg.

Vi har også sendt deg en personlig melding, hvis du heller vil svare der.

Tusen takk på forhånd,
Med vennlig hilsen,
Charlotte Hui
Daglig leder

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god sushi og koselig personale og stemning! Ligger veldig sentralt og selv om det er inne på et senter har den en genen koselig stemning.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, FridaHopen
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Hei FridaHopen, :-)

Tusen takk for kjempeflott tilbakemelding og anmeldelse! ^_^

Vennlig hilsen alle oss på TAKE sushi

Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Alltid like fantastisk mat! Gode smaker, delikat lagt opp, hyggelige priser og fantastisk personell. Spiser kun her når jeg ønsker sushi!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, KatrineT108
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2018

Hei Katrine,

Tusen takk for kjempebra anmeldelse av deg! ^_^

Hilsen alle oss på TAKE sushi

Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

God maki og nigri. Sukkerterter og suppe som starter. Veldig god mat. Litt bråkete. Uheldig ned to amerikansk talende damer rett ved. Men maten er topp.

Dato for besøk: april 2018
Takk, toreh132
Charlotte H, Manager på Take Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2018

Hei Tore!

Takk for din tilbakemelding. Det var leit at det var bråkete..:-/

Hilsen alle oss på TAKE sushi :-)

Reisende som så på Take Sushi, så også på

Har du vært i Take Sushi? Del dine erfaringer!