“Nye smaksoplevelser og god atmostfære”
Anmeldelse av Dwell - STENGT

Dwell
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Dwell har en forfriskende utvalg av både mat og drikke. Endelig en restaurant med godt utvalg av alkoholfrie drinker med helse i fokus, samt et stort utvalg av veganske og vegetariske retter. Matrettende er nye, spennende og vakkert presentert. Jeg har prøvd flere forskjellige retter og går aldri skuffet derfra. Atmostfæren er også god og avsllappet. Anbefales!

Takk, Frida R

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Min datter og jeg hadde et hyggelig måltid på Dwell. Vi spiste hver vår vegetarburger, en klassisk og en «grønn», og begge var meget smakfulle. Før maten hadde vi hver vår deilige drink fra en spennende drink-meny. Meget hyggelige og serviceinnstilte servitører! Stedet anbefales!
PS: Restauranten kan med fordel skifte ut de tunge og mørke gardinene som lå krøllet sammen i vindusposten.

Takk, krislan
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Favorittsted i sentrum for en rolig lunsj med familien. Veldig god mat til en fornuftig pris, spennende alkoholfrie drinker og juice. Rolig loungesone der ungene kan tumle mens foreldrene spiser. Hyggelig og imøtekommende personale. Flere sånne steder, takk!

Takk, Hilde H
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Gikk tilfeldig forbi denne restauranten på søndag.
Menyen var spennande med innhald eg ikkje er vant til.
Me bestilte tre forskjellige retter.
2 vegetar, burgere med linser og diverse bønner.
Det var godt! Flott dandert og med rike smaker.
Ein pulled pork for den litt forsiktige. Også denne meget god.
Det blei delt litt mellom oss får å smake på dei gode rettane.
Anbefaler plassen med dei hyggelige servitørene og den unike stemningen.

Takk, 261runes
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Bra atmosfære, god mat og drikke. Flere vegetarretter, spennende drinker, sunne juser og mye deilig te på menyen. Et skikkelig bra hang out!

Takk, mariannes516

Reisende som så på Dwell, så også på