“Fantastisk”
Anmeldelse av Dwell - STENGT

Dwell
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god atmosfære og deilig mat! Bra service og gode drinker! Absolutt til å anbefale om du er alene, venner eller familie!:)

Takk, AlexanderS3268

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Super betjening i et artig lokale. Fantastisk god fiskemiddag til en gunstig pris. Litt lite utvalg av øl. Må nok en tur til å utforske.

Takk, tomsV6378LW
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Dwell har en forfriskende utvalg av både mat og drikke. Endelig en restaurant med godt utvalg av alkoholfrie drinker med helse i fokus, samt et stort utvalg av veganske og vegetariske retter. Matrettende er nye, spennende og vakkert presentert. Jeg har prøvd flere forskjellige retter og går aldri skuffet derfra. Atmostfæren er også god og avsllappet. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Frida R
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Min datter og jeg hadde et hyggelig måltid på Dwell. Vi spiste hver vår vegetarburger, en klassisk og en «grønn», og begge var meget smakfulle. Før maten hadde vi hver vår deilige drink fra en spennende drink-meny. Meget hyggelige og serviceinnstilte servitører! Stedet anbefales!
PS: Restauranten kan med fordel skifte ut de tunge og mørke gardinene som lå krøllet sammen i vindusposten.

Takk, krislan
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Favorittsted i sentrum for en rolig lunsj med familien. Veldig god mat til en fornuftig pris, spennende alkoholfrie drinker og juice. Rolig loungesone der ungene kan tumle mens foreldrene spiser. Hyggelig og imøtekommende personale. Flere sånne steder, takk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hilde H

Reisende som så på Dwell, så også på