“Magisk hver gang!”

Vurdert som nr. 20 av 36 Smått og godt i Bergen
Beskrivelse: bakeri utsalg, med smørbrød, supper, boller og kaffe
Beskrivelse: bakeri utsalg, med smørbrød, supper, boller og kaffe
Anmeldt 18. november 2018

Jeg går ofte hit, og tar gjerne med venner. Det er så utrolig hyggelig å sitte der. Nydelig lokale med flotte bord og peis, og veldig hyggelige ansatte. Maten er kjempegod, fersk, og verdt hver krone. Anbefaler virkelig toast med salat og cookies/skillingsbollen til dessert. Blir aldri lei. Beste kafeen i byen!

1  Takk, Johanna M

Anmeldt 25. juni 2018

Godt Brød Christie ligger i enden av Museet "Naturhistorisk" på Nygårdshøyden. Greit utvalg av bakervarer til lunsj, god kaffe. På en solskinnsdag kan en nyte kaffen ute med utsikt over den vakre Musehagen. Populær for ansatte og studenter ved UIB

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Laila T
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Enormt god service fra mannen i døra! God vin og god mat. Vi møttes trivelige andre gjester og koste oss!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Caroline L
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og deilig mat gjorde dette til en veldig fin opplevelse. Fyr på peisen og rolig jazz som bakgrunnsmusikk bidro til en intim stemning. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, mof73
Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Byens beste spisested! Perfekt sted for lunsj! Her kan du velge og vrake blant godsakene. Ferskt og nybakt!
Fantastisk hyggelige folk som jobber her, veldig god atmosfære. Flotte lokaler. Min stamkafé!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Meander751312

Reisende som så på Godt Brød Muséplassen, så også på

Har du vært i Godt Brød Muséplassen? Del dine erfaringer!