“Har Espresso House bare gitt F i smittevern ??”
Anmeldelse av Espresso House

Espresso House
Vurdert som nr. 21 av 39 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Ingen smittevern, ingen hensyn til allergikere, dårlig service og frekk betjening når en stiller spm vedrørende dårlig merking for allergikere.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 180camillao

Anmeldt 3. mai 2021

Jeg alltid går til denne kaffé til å ha en god vegansk cappuccino og leser bøker. Christina pleier å være der, og med hennes smile, min dag og erfarinhet er ennå bedre! Hjertelig takk! =)

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, 334alanl
Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Kafeen er omgjort til en lesesal. Det er ikke greit for andre, betalende kunder. Store bord går vekk til en student og en PC.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, toner276
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Brukte noen timer her en formiddag. Kaffe en rundstykke til en jobbeøkt på Mac før et møte. Til det passet stedet utmerket.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Tbondo
Anmeldt 16. januar 2020

Vi var to venninner som tenkte å ta en kaffe etter en lang dag på jobb. Det var to timer før stengetid, og stedet hadde ingen ledige bord sett bort fra halve kafeen som hadde stolene på bordet. Innerst i den avdelingen var det et bord med stolene på gulvet,og en mann som nettopp hadde gått. Der satte vi oss og tenkte vi fikk nyte en kopp kaffe. Rett bak oss kom det en guttegjeng på ca 5 stykker og satte seg. Ikke lenge etter kom en ansatt og fortalte halvsur at "de måtte kjøpe noe for å være der, og at de hvertfall ikke fikk sitte der." Dette før guttene fikk sjansen til å kjøpe seg noe, og fortalte at dette var selvfølgelig intensjonen. Deretter var det vår tur der vi nærmest ble kastet ut av kafeen, fordi den "avdelingen" var stengt. Her hadde vi gjort en feil og satt oss på et bord der området var stengt to timer før stengetid, og fikk kjeft fordi vi ikke hadde skjønt det.
Hadde hun i det minste vært hyggelig når hun fortalte at vi måtte flytte oss, men nei.. Etter det sjokket var det ikke stemning til å se om det hadde blitt ledige bord en gang, her ville vi ikke være. Inntrykket jeg fikk var at dette var en gjeng som ville hjem tidlig, og ga f* i kundeservicen. Vi endte opp med å drikke kaffen vår et annet sted, der baristaen smilte og var hyggelig.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, SSWaffle

Reisende som så på Espresso House, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Espresso House? Del dine erfaringer!