“Herlig lokal resturant ”
Anmeldelse av Mingel Gastrobar

Mingel Gastrobar
Bestill på internett
Vurdert som nr. 11 av 490 Restauranter i Bergen
Beskrivelse: Mingel Gastrobar er ditt lokale spisested og bar. Mingel passer både til små og store anledninger for både venner, familie og i forretningssammenheng. Vi serverer alt fra enkle fingerretter til både kveldens 4- og 6 mingleretter. Er anledningen en uformell kveld ute, en romantisk middag for 2, familieselskap, bryllup, konfirmasjon, bryllup, eller kanskje catering? Ta kontakt for en godt tilbud. Vi har ca 80 sitteplasser inne, og en flott uteservering med 50 sitteplasser. Mingel Gastrobar- - great food & drinks socializing people!
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Herlig lokal resturant med mye vinduer og rolig stemning. Burger på alle, bare helt toppers. Servitør kunne vært bedre. For mye ekstra bestilling kanskje for å selge mer, kanskje bedre å bare fylle på om det går tomt. Mye rydding mens vi spiste, men når vi trengte påfyll da måtte vi rope. Men vi kommer igjen for maten e topp.

Dato for besøk: september 2019
Takk, tomsV6378LW

Anmeldt 6. september 2019

Svært hyggelig betjening og nydelig matopplevelse. Vel verdt et besøk! Spiste Tasting Meny som var veldig bra.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Jhestham
Anmeldt 19. august 2019

Vi har spist på Mingel ved flere anledninger. Vi liker veldig godt lokalet og kelnerne er hyggelige. De ivaretar gjestene og som gir oss følelsen av å være velkommen.
Våre valgte retter, entrecote, andebryst og chevre salat og med noe tilbehør, var velsmakende og nydelig tilberedt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Maya S
John Robert K, Manager på Mingel Gastrobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Herlig, takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Takk for at du delte opplevelsen din her på Tripadvisor, det betyr mye for oss.
Velkommen tilbake :)

Mvh,

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Mingel var enkel å finne, bare noen få stopp med bybanen ut av sentrum.

Vi var fire som alle valgte langtidsbakt entrecote. God smak og fantastisk tilbehør. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, sigmundg2016

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og takk for at du delte på TripAdvisor,
det betyr mye for oss! Takk for anbefaling :)

Med vennlig hilsen
Manager

Anmeldt 4. juli 2019

Jeg har vært på Mingel ved to annledninger, begge med jobben. Spiste parma hamburgeren begge gangene, den er helt fantastisk! Servicen på Mingel er helt super, med smilende og hyggelig personell.

Jeg kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, victoriabremer

Så bra!! Dette liker vi å lese :D
Takk for at du delte opplevelsen din her, det er viktig for oss!

Velkommen igjen :)

Mvh,
Manager

Reisende som så på Mingel Gastrobar, så også på

Har du vært i Mingel Gastrobar? Del dine erfaringer!