Flott oppusset

Anmeldt 15. mars 2020
helt1
Bergen, Norge
Grei shopping med det meste

Anmeldt 21. oktober 2018
Tony H
Tønsberg, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Oppussingen har vært vellykket. Det er en kontinental stil som passer bygget. Ikke helt i mål. Men på god vei.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, helt1
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

I en by hvor det regner mye er det praktisk med et stort innendørs kjøpe senter. Du finner det meste du trenger her og det ligger sentralt midt i byen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Galleriet er et ok shoppingsenter midt i sentrum. Veldig greit å handle her når været er dårlig. I tillegg ligger det i umiddelbar nærhet til de andre butikkene på Torgallmenningen. For det meste er det kjedebutikker her, men også noe annet.

Vi spiste lunsj på Byhyggen kafé, det var en gledelig overraskelse. Club-sandwichen var utrolig god, og maten så generelt sett bra ut. Her var det ikke noe tørt brød eller halvstekte poteter, alt var ferskt, godt og smakfullt. Tommel opp for Byhyggen!!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Solk
Anmeldt 28. august 2018

Galleriet har mindre og mindre relevante butikker. De siste årene har det sett slitt ut. Med mindre man er glad i å handle klær er det lite av interesse.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, helt1
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er mitt favorittsenter i Bergen. Jeg forelsket meg i det den første gangen jeg kom hit. Det er så fint og stilig! Kommer ann på hvilken dag og når på dagen du er der om du ikke liker altfor mennesker på et lite sted. Jeg elsker å gå rundt der og handle. Senteret har det aller meste du trenger. De har pusset om den store, populære cafeen og den ser så flott ut nå.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, 20jeanettea