“Unik service med personlig touch”
Anmeldelse av Le Chef

Le Chef
Vurdert som nr. 81 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Anbefaler Nesttuns lokale skatt. Husets mango salat er meget god. Alle gjestene fikk også servert smoothie og karaffel med fruktvann. Takk for oss, sees igjen!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, gretheelly
lechefcateringcafe, Eier på Le Chef, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Takk for flott tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 5. desember 2018

Hos Le Chef får du god mat,servert delikat og tydelig laget med respekt for maten, atmosfæren i cafeen er upretensiøs men stilren og hyggelig,de ansatte er svært hyggelig og prisen absolutt verdt maten på tallerkenen!

Takk, MonicaShivannah
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Ligger sentralt på Nesttun med bord både inne og ute. Har godt utvalg av lunsjretter og rikelige porsjoner. Maten er vellaget og hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Halvorw
Ole Øivind N, Eier på Le Chef, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Spiste pulled pork-burger og nudler med kylling. Meget fornøyd med begge rettene. Servitøren var også svært imøtekommende og observant. Plusspoeng for å servere vann i karafler med diverse grønsaker/frukter i!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 161niklasj
Ole Øivind N, Eier på Le Chef, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Tusen takk for god tilbakemelding. Når våre gjester er fornøyde er vi fornøyde.

Anmeldt 20. juli 2018

Bestillte tapasbord take away som så pent anrettet ut. Grei mat, men litt tamt i smak. Kunne ha mer krydder. Pluss for at det ikke var oversaltet. Totalt sett helt greit.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, kristian438

Reisende som så på Le Chef, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Le Chef? Del dine erfaringer!