“Takeaway”

Kjøkken: Vietnamesisk
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9 juni 2017 via mobile enheter

Vårruller 20 kr står det på skiltet utenfor. Ikke nøl med å kjøp en. De er super gode, og store. Vi ble positivt overrasket.

Takk, reggisjeggi

Anmeldt 25 mai 2017

God service. Hyggelige folk som var i møte kommende, maten var utrolig god annerledes mat kultur eller var det tipp topp. Koselig restaurant. Ikke så masse folk. Liten plass. Literen tid og vente på maten

Takk, Siv M
Anmeldt 10 mai 2017 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og betjening. Maten er rimelig og smaker godt. Rask servering selv med fullt hus. Anbefales for ett enkelt, raskt, smakende måltid.

Takk, Morten964
Anmeldt 16 april 2017 via mobile enheter

Greit sted for en billig lunsj. Vi spiste pho, smaken var god. Men savnet ferske bønnespirer etc ved siden av som er normalt å få med pho.

Takk, haajak
Anmeldt 15 april 2017 via mobile enheter

Gode supper og veldig effektiv og hyggelig service. Flott for familie da maten er rimelig. Prøv fersk vårrull

Takk, Heldiggrisen

Reisende som så på Zen Cafe Bar, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Zen Cafe Bar? Del dine erfaringer!