“Fantastisk liten restaurant”

Kjøkken: Vietnamesisk
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Utmerket mat, godt utvalg av retter, mer enn ok service og rimelige priser. Pappvin - so what! Anbefales absolutt.

1  Takk, glemsk

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Maten smakte veldig godt, og servicen var helt OK. Selve lokalet var lite, men OK. Et glass rødvin fra en 3-liter i kjøleskapet var ikke akkurat et høydepunkt.

2  Takk, 191ThomasM191
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Vi måtte gå hit to dager på rad!!! Spiste kylling, scampi og biff i karry den ene dagen og en vietnamesisk spesialitet med 3 vårruller, salat med spirer og nudler til kvelds den andre dagen Fantastiske smaker og vakkert tilberedt!! Knakende billig attpåtil Litt intimt lokale, men desto hyggeligere for 2 pers. Anbefales sterkt. NB! Legg merke til gjøkuret!!

Dato for besøk: august 2018
Takk, vro9kab
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

veldig fornøyd med måltidet, pris ok (179,- ) for suppen som er stor og man blir mett. savner fat med salvieblader og lime, men ellers veldig god:) litt lite smak sammenlignet med snuppene man kjøper i Vietnam, men vi er jo tross alt i Bergen og ikke i Saigon..

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Trudels88
Anmeldt 30. april 2018

Lunch i lite men relativt koselig lokale.
Bestilte Biff Xate (nr. 36) etter anbefaling av fruen bak kassen.
Det var en innertier.
Fantastisk mør ytrefilet med pak choy (kål) i en nydelig & sterkt chili saus.
Ca. 200 kr med en cola - hundre ganger bedre enn middagen til nærmere tusenlappen jeg spiste sendere på kvelden.

Neste gang jeg er i Bergen - I'll be back.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Matmonsen

Reisende som så på Zen Cafe Bar, så også på

Har du vært i Zen Cafe Bar? Del dine erfaringer!