“Best i Bergen”

Mr Chan Restaurant og Selskapslokaler
Vurdert som nr. 178 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Kinesisk restaurant drevet av to brødre fra Hong Kong. Vi tilbyr mat i kantonesisk stil med røtter fra hjembyen. Velkommen innom!
Anmeldt 22. september 2021

Rikelige porsjoner som smakte utmerket. Prisene helt innenfor og Mr Chen er veldig hyggelig. Vært her flere ganger før, og vi kommer igjen og igjen. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Vabolouz

Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Hadde kamskjell og kongereker til forrett. Og Crispy And med ris til hovedrett. Veldig enkle smaker, lite finesse. Ikke noe avsmak, men vil ikke anbefale den heller. Helt greit. Trivelig servitør!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Joachim E
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

2 voksne og 2 barn. Hyggelig atmosfære og veldig god mat til en hyggelig pris. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Espenny81
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi dro på kjærestetur til Bergen og spiste her første kvelden. Maten var fantastisk god, lokalene intime og gir den klassiske kinarestaurant følelsen - og helt ypperlig service av en utrolig hyggelig driver.
Terningkast 6 fra oss

Takk, FrequentFlier523423
Anmeldt 20. februar 2020

En intim og koselig restaurant. Maten er ypperlig og gode porsjoner. Servicen er super. Går hit jevnlig og har vært på china palace også. Men maten er mye bedre hos Mr. Chan. Anbefales

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, lindaoK4996VY

Reisende som så på Mr Chan Restaurant og Selskapslokaler, så også på

Har du vært i Mr Chan Restaurant og Selskapslokaler? Del dine erfaringer!