“Meget god sushi... men ...”
Anmeldelse av Nama Japanese Fusion

Nama Japanese Fusion
Vurdert som nr. 39 av 416 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Nama er stolte av å være Bergens første sushirestaurant, og vi har med suksess servert spennende smaksopplevelser siden 2001. Kvalitet har alltid vært vår ledestjerne, og vårt fokus har vært en sammensatt helhet av råvarer, komposisjon, tilbehør og god service. I 2013 valgte vi å ta konseptet vårt et steg videre. Restauranten er ombygget, interiøret er designet av arkitekt Einar Samuelsen. Menyen er inspirert av vår søsterrestaurant, kritikerroste Hanami i Oslo. I tillegg til sushi, serverer vi kjøtt og fisk grillet på robatagrill, samt spennende drikkevarer fra en velassortert meny. På denne måten har vi laget et tidsriktig konsept innen japansk fusion, og vi ønsker å være de beste i Bergen på dette.
Anmeldt 28. september 2017

Benyttet Nama flere ganger og maten har stort sett vært i øvre klasse. Var denne gang igjen ute med en "sushi-kjenner" som vet hva som skal bestilles. Maten har alltid vært "excellent" men denne gangen var serveringen litt treig, manglet deler av bestilling og ikke helt 100% Kvaliteten på sushi gjør allikevel 4 stjerner.

Takk, Runeado

Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

En vennegjeng med sans for god mat satset på denne restaurantan i forbindelse med Bergenstur under sykkel VM. Ble en gedigen nedtur. Etter halvannen time hadde størstedelen av selskapet fått 4 sashimibiter og var utsultet. De to som valgte annen meny var ferdig spist. Først fire timer senere var vi ferdige med vår tasting meny og hele selskapet styrtet ut for å få oss en matbit på nærmeste gatekjøkken. Vi betalte omtrent like mye som vi gjorde for en helaften på "el celler can roca" for sushi en får like god et hav av steder for en femtedel av prisen. Servitørene gjorde forhåpentligvis så godt de kunne, men verken kunnskap eller service sto i stil til et minstemål av hva en bør forvente. Styr unna!!

Takk, Yngvar T
Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Veldig skuffende, biff til 500 som knapt syntes på tallerken. Bestilte heldigvis poteter som ekstra men 100 kr for to små poteter er ikke innafor. God dessert og sushi for de som bestillte dette. DYRT

Takk, Morten K
Anmeldt 22. september 2017

Skuffende på Nama. Elendig service.
Hadde med et lite barn. Fikk ikke tilbud om barnestol og følte oss lite velkomne. Servitøren hadde dårlig språkforståelse (ingen norsk og dårlig engelsk) og forlot bordet vårt uten å verken høre ferdig eller forstå hva vi spurte om. Det ble også ved flere anledninger ryddet av bordet mens vi spiste!

Takk, Aina S
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Dette var femte gangen vi var her, og valgte igjen og stole på kokkens valg, selv om prisen var gått ganske mye opp. De er flinke å variere, så det blir overraskelse hver gang.
Det eneste som forundrer meg er at det bruker serveringsfat med hakk/skar. Det hører ikke hjemme her.

Takk, 91 196 915

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!