“Eit godt måltid”
Anmeldelse av Nama Japanese Fusion

Nama Japanese Fusion
Vurdert som nr. 50 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: NAMA ER STOLTE AV Å VÆRE BERGENS FØRSTE SUSHIRESTAURANT, OG VI HAR MED SUKSESS SERVERT SPENNENDE SMAKSOPPLEVELSER SIDEN 2001. KVALITET HAR ALLTID VÆRT VÅR LEDESTJERNE, OG VÅRT FOKUS HAR VÆRT EN SAMMENSATT HELHET AV RÅVARER, KOMPOSISJON, TILBEHØR OG GOD SERVICE. I TILLEGG TIL SUSHI, SERVERER VI KJØTT OG FISK GRILLET PÅ ROBATAGRILL, SAMT SPENNENDE DRIKKEVARER FRA EN VELASSORTERT MENY. PÅ DENNE MÅTEN HAR VI LAGET ET TIDSRIKTIG KONSEPT INNEN JAPANSK FUSION, OG VI ØNSKER Å VÆRE DE BESTE I BERGEN PÅ DETTE.
Anmeldt 28. oktober 2018

Me åt eit enkelt og velsmakande måltid, tempura reker og grønnsaker først, og mellom anna indrefilet av okse etterpå. Indrefileen var utmerka! Eit pluss for god service, aktivt med diskret.

Takk, Are M

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Er innen om på forhånd for å forsikre om at de kan lage breiflapp uten løk. Når vi kommer ber vi om et stille bord og blir henvist til nisje med 4 meget høyttalende personer. Når jeg ber om den forhåndsbestilte fisken er det plutselig et problem men de kan tilbyde black cod i stedet til samme pris. Jeg får et stykke fisk stekt i honning på tallerken absolut intet annet på den tallerken. På forespørsel får jeg en kopp ris. På grund av den uinteressante mad og de støyende omgivelser ber jeg raskt om regningen som viser at jeg er fakturert med 100 kr ekstra for fisken hvilket jeg reagerer på og efter 10 min får jeg rett faktura.

3  Takk, 206mereteg
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Etter et par halvhjertete forsøk på sushi tidligere, uten særlig hell, var det på tide å gjøre et ordentlig forsøk på en ordentlig sushi-restaurant. Valget falt på Nama, og siden vi ikke har peiling, hoppet vi like godt på den lavest prisede smaksmenyen. Edamame-bønnene, sashimien og tempura maki var høydepunktene, men resten av rettene var også gode. Alt i alt en meget hyggelig opplevelse, og vi angret ikke. Ikke billigste man gjør, men det var verdt det!

Takk, Valinaria
Bookingansvarlig, Kundeansvarlig på Nama Japanese Fusion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei! Så hyggelig å høre at maten var verdt det! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en riktig god dag!

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Var invitert hit med jobben. Fikk et avlukke for oss selv. Flott service, nydelig mat og deilige viner som passet perfekt. Utvilsomt byens beste Sushi.

Takk, kristinskjoldq
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi kom 10 min før bordreservasjon, og ble sittende og vente i 20 min på bord. De tilbød drikke i ventetiden. Bordet vi fikk var lite med vennlig service. Dette er ett sted for fine dining. Prisene er høye, med små porsjoner. Maten smaker imidlertid meget godt. Er nok ikke ett sted jeg kommer tilbake til pga prisene, men er ellers helt greit.

Takk, 417st_leh
Bookingansvarlig, Kundeansvarlig på Nama Japanese Fusion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Ståle! Tusen takk for din tilbakemelding. Hyggelig at dere likte maten. Dersom dere ønsker en litt rimeligere kveld, men fortsatt vil ha smaken av Nama kan jeg anbefale å bestille take away :D Ønsker deg en riktig god dag videre.

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!