“God mat, svært dyrt”
Anmeldelse av Nama Japanese Fusion

Nama Japanese Fusion
Vurdert som nr. 50 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: NAMA ER STOLTE AV Å VÆRE BERGENS FØRSTE SUSHIRESTAURANT, OG VI HAR MED SUKSESS SERVERT SPENNENDE SMAKSOPPLEVELSER SIDEN 2001. KVALITET HAR ALLTID VÆRT VÅR LEDESTJERNE, OG VÅRT FOKUS HAR VÆRT EN SAMMENSATT HELHET AV RÅVARER, KOMPOSISJON, TILBEHØR OG GOD SERVICE. I TILLEGG TIL SUSHI, SERVERER VI KJØTT OG FISK GRILLET PÅ ROBATAGRILL, SAMT SPENNENDE DRIKKEVARER FRA EN VELASSORTERT MENY. PÅ DENNE MÅTEN HAR VI LAGET ET TIDSRIKTIG KONSEPT INNEN JAPANSK FUSION, OG VI ØNSKER Å VÆRE DE BESTE I BERGEN PÅ DETTE.
Anmeldt 6. november 2018

Dette var en ok opplevelse. Lokalene er fine, hyggelig atmosfære, servicen bra, men overpriset til de grader.

Takk, Iselin W

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Helt perfekt! Lunsj på lørdag. Beste sushi ever! Ypperlig service, proff presentasjon av maten. Anbefales!!

Takk, 451espeng
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Spennende ceviche og nydelige maki, byens beste sushi. God service og stilfullt lokale. Tidlig lørdagslunsj og god plass.

Takk, AnneRitaG1
Anmeldt 28. oktober 2018

Me åt eit enkelt og velsmakande måltid, tempura reker og grønnsaker først, og mellom anna indrefilet av okse etterpå. Indrefileen var utmerka! Eit pluss for god service, aktivt med diskret.

Takk, Are M
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Er innen om på forhånd for å forsikre om at de kan lage breiflapp uten løk. Når vi kommer ber vi om et stille bord og blir henvist til nisje med 4 meget høyttalende personer. Når jeg ber om den forhåndsbestilte fisken er det plutselig et problem men de kan tilbyde black cod i stedet til samme pris. Jeg får et stykke fisk stekt i honning på tallerken absolut intet annet på den tallerken. På forespørsel får jeg en kopp ris. På grund av den uinteressante mad og de støyende omgivelser ber jeg raskt om regningen som viser at jeg er fakturert med 100 kr ekstra for fisken hvilket jeg reagerer på og efter 10 min får jeg rett faktura.

3  Takk, 206mereteg

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!