“God atmosfære og mat for et annerledes jobbintervju”
Anmeldelse av Nama Japanese Fusion

Nama Japanese Fusion
Vurdert som nr. 50 av 473 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Grill, Japansk, Fusion
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: NAMA ER STOLTE AV Å VÆRE BERGENS FØRSTE SUSHIRESTAURANT, OG VI HAR MED SUKSESS SERVERT SPENNENDE SMAKSOPPLEVELSER SIDEN 2001. KVALITET HAR ALLTID VÆRT VÅR LEDESTJERNE, OG VÅRT FOKUS HAR VÆRT EN SAMMENSATT HELHET AV RÅVARER, KOMPOSISJON, TILBEHØR OG GOD SERVICE. I TILLEGG TIL SUSHI, SERVERER VI KJØTT OG FISK GRILLET PÅ ROBATAGRILL, SAMT SPENNENDE DRIKKEVARER FRA EN VELASSORTERT MENY. PÅ DENNE MÅTEN HAR VI LAGET ET TIDSRIKTIG KONSEPT INNEN JAPANSK FUSION, OG VI ØNSKER Å VÆRE DE BESTE I BERGEN PÅ DETTE.
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Pussig. I går var andre gangen jeg er invitert på Nama som 3.runde i en intervjuprosess for ny jobb. At «There ain't no such thing as a free lunch" lærte jeg for mange år siden da jeg takket ja til en lunsj og endte opp med jobb i et firma hvor en av eiernes personlige firma til og med heter TANSTAAFL (akronym). Maten var fortreffelig som sist og Kirin er leskende. Selskapet var kjekt å stifte bekjentskap med og vi hadde mye til felles - så får vi se hva utfallet blir denne gangen.

Takk, jantesays

Anmeldt 6. november 2018

Dette var en ok opplevelse. Lokalene er fine, hyggelig atmosfære, servicen bra, men overpriset til de grader.

Takk, Iselin W
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Helt perfekt! Lunsj på lørdag. Beste sushi ever! Ypperlig service, proff presentasjon av maten. Anbefales!!

Takk, 451espeng
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Spennende ceviche og nydelige maki, byens beste sushi. God service og stilfullt lokale. Tidlig lørdagslunsj og god plass.

Takk, AnneRitaG1
Anmeldt 28. oktober 2018

Me åt eit enkelt og velsmakande måltid, tempura reker og grønnsaker først, og mellom anna indrefilet av okse etterpå. Indrefileen var utmerka! Eit pluss for god service, aktivt med diskret.

Takk, Are M

Reisende som så på Nama Japanese Fusion, så også på

Har du vært i Nama Japanese Fusion? Del dine erfaringer!